אנטי וירוס מומלץ למחשב

מהו האנטי וירוס המומלץ ביותר למחשב ולווינדוס?

תוכנת אנטי-וירוס חשובה כמעט כמו מערכת ההפעלה של המחשב האישי. גם אם אתה מודע היטב לאיומים פוטנציאליים ונוהג בזהירות רבה, איומים מסוימים פשוט לא ניתן למנוע ללא עזרה נוספת של תוכנית AV – או חבילת אנטי-וירוס מלאה.

אתה יכול, למשל, לבקר באתר המציג באופן בלתי מכוון מודעות זדוניות. או בטעות לחץ על דוא"ל התחזות (זה קורה!). או שנעקץ מאיום של אפס יום, שבו באג שלא פורסם ב- Windows, בדפדפן שלך או בתוכנית מותקנת נותנים האקרים כניסה למערכת שלך.

איננו מציעים שתוכנת אבטחה למחשבים הינה הוכחה מטופשת. תוכנת אנטי-וירוס לרוב לא יכולה לעשות הרבה כדי לעצור ניצולים של אפס יום, למשל. אך הוא יכול לזהות מתי משתמשים בפגיעות הבלתי ידועה להתקנת סיביות מגעילות אחרות, כמו תוכנות כופר, במחשב שלך. מי שמשתמש פעיל בדוא"ל, לוחץ על קישורים ומוריד תוכניות ייהנה מחבילת אנטי-וירוס.

ההמלצות שלנו יוצרות איזון בין הגנה מצוינת, מבחר שווה של תכונות והשפעה מינימלית על ביצועי המחשב. תוכלו לקרוא על האופן שבו אנו בודקים חבילות אנטי-וירוס בהמשך.

עודכן 20/10/20 להוסיף את הביקורת שלנו על McAfee Total Protection , שמקבל מראה חדש לשנת 2021. גלול לתחתית מאמר זה לקישורים לכל ביקורות האנטי-וירוס שלנו.

 

נורטון 360 דלוקס – חד משמעית האנטי וירוס המומלץ ביותר

Norton 360 Deluxe היא הסוויטה החדשה שאנו ממליצים עליה מ- NortonLifeLock, מכיוון ש- Premium Security כבר יוצא לפנסיה. אין הרבה שינויים מהותיים בסוויטה בהשוואה לאיטרציות קודמות. התמחור מכסה כעת פחות מכשירים, אך אתה מקבל מספר רב של תכונות נוספות כגון ניטור אינטרנט כהה וגישה ל- VPN.

Norton Security Premium כבר לא קיים, אך הבחירה שלנו עבור AV הטוב ביותר נשארה במשפחה, עם Norton 360 Deluxe. אין הרבה שינויים מהותיים בסוויטה בהשוואה לאיטרציות קודמות, מה שאומר שהיא מוצקה באותה מידה. התמחור מכסה כעת פחות מכשירים, אך אתה מקבל מספר רב של תכונות נוספות כמו ניטור אינטרנט כהה וגישה ל- VPN, מה שמקנה ערך מצוין בסך הכל. (קרא את הסקירה המלאה שלנו .)

נורטון מספק הגנה מקסימלית גם למחשב, מומלצת גם לאנדרואיד, ומספקת הגנה מצוינת גם לאייפון.

 

AVG אבטחת אינטרנט – תוכנת האנטי-וירוס המומלצת ביותר מבחינה תקציבית

AVG עושה עבודה מצוינת בהגנה על המחשב האישי שלך. הממשק שלו לא נהדר, אך תמורת 70 דולר תוכלו להגן על כל מחשבי ה- Mac וה- Windows בביתכם, כמו גם על מכשירי ה- Android שלכם.

AVG Internet Security עושה עבודה מצוינת בהגנה על המחשב האישי שלך, אך הממשק שלו יכול להיות הרבה יותר טוב. עם זאת, עם התקנות ללא הגבלה עבור $ 70 לשנה, קשה לנצח את פתרון האבטחה הפופולרי הזה.

 

תוכנת האנטי-וירוס המומלצת ביותר בחינם – מרכז האבטחה של Windows Defender למחשב

מרכז האבטחה של Windows Defender הוא חבילת אבטחה בסיסית משובחת עבור Windows 10, אך היא אינה חזקה כמו מקביליה של צד שלישי.

אם Windows 10 כבר עובד, למה להוסיף עוד משהו? זה בעצם ההסרה מההערכה שלנו לגבי האנטי-וירוס החינמי המומלץ ביותר למחשב . בימים אלה, Windows Defender (זרוע האנטי-וירוס של חבילת האבטחה של Windows 10) פועלת באותה מידה כמו אפשרויות צד שלישי. האם תוכל למצוא אפשרויות עם הגנה טובה יותר באופן שולי? כן. אבל האם זה שווה את זה? כנראה שלא. ל- Windows Seucrity יש גם הגנה על תוכנות כופר, אשר אפשרויות רבות בחינם אינן יכולות לעשות. בנוסף, אתם נמנעים מהטרחה שבחבילת צד שלישי פוגעת בכם באופן קבוע בהתראות לשדרוג.

 

האנטי-וירוס המומלץ ביותר למתחילים למחשב – טרנד מיקרו אבטחה מקסימאלית

ל- Trend Micro Maximum Security יש ממשק ניווט בקלות, הגנה נהדרת והמחיר נכון. חלק מתכונות הפרטיות שלה לא עבדו בצורה מהימנה במבחנים שלנו, אך מצב השתקה הוא נהדר לקחת את התכונה הרגילה של מצב המשחק. בסך הכל, אבטחה מרבית היא בחירה טובה עבור אנטי-וירוס ב- Windows, במיוחד במחיר ההיכרות.

תוכנות אנטי-וירוס למחשב רבות יוצרות ממשק פשוט ככל האפשר להבנת המשתמשים – אך לעיתים התוכנה הופכת מפוסלת מדי . לכן ההמלצה שלנו לטירונים היא Trend Micro Maximum Security .

חבילת אנטי-וירוס זו, המספקת הגנה מדורגת מאוד, יוצרת איזון יפה בין מורכבות ופשטות: ארבעה סמלי קטגוריות בחלק העליון מאפשרים לכם לצלול עמוק יותר לתוך הסוויטה, אך אם כל מה שאתם צריכים לעשות זה סריקה, אפשרות זו נמצאת שם מרכז הממשק. אתה לא יכול לפספס את זה.

בסך הכל, לא משנה מה אתה צריך לעשות באבטחה מרבית למחשב, הממשק לא משאיר אותך עם שום ניחוש.

 

מה לחפש בחבילת אנטי-וירוס למחשב?

יש שלוש דרישות בסיסיות שחבילת אנטי-וירוס זקוקה לה:

שיעור זיהוי גבוה של תוכנות זדוניות ואיומים אחרים
השפעה נמוכה על משאבי המערכת
ממשק קל לשימוש
זה לא הכל שיש לקחת בחשבון. בימינו, סוויטות אבטחה רבות מגיעות עם תוספות כגון שירות גיבוי לקבצים החיוניים ביותר שלכם, אפליקציות אנדרואיד לאבטחה סלולרית, חומת אש מתקדמת יותר, הגנה משפחתית (קרא: הגבלת ילדים), והזכות להשתמש בתוכנית במספר רב. מחשבים אישיים. אם אתה זקוק לתוספות אלה תלוי במצבך האישי.

 

איך אנחנו בודקים את האנטי וירוס במחשב שלנו?

ראשית, נסתכל על הממשק כדי לקבוע כמה זה קל או מסובך. האם הממשק במחשב מקל על כלים חיוניים כמו סריקות מחשב ומנהלי סיסמאות, למשל, או שהכל קבור במספר קליקים? האם ישנם אלמנטים שנראים כאילו עליהם להיות ניתנים ללחיצה, אך אינם? האם התראות הן אינטראקטיביות או אינפורמטיביות בלבד, והאם זה הגיוני בהקשר?

אנו בוחנים גם את התכונות המוצעות. כל חבילת אנטי-וירוס טובה צריכה להיות בסיסית כמו סריקה והגנה בזמן אמת, אך ספקים רבים מציעים אלמנטים החורגים מאבטחה בסיסית כמו מנהלי סיסמאות או חומות אש. אנו מנסים להבחין אם אחת מהתכונות הנוספות הללו שימושיות במיוחד, או סתם סלסולים שנראים נחמדים אך אינם משרתים מטרה מעשית.

כדי לבדוק את דרישת הסוויטה למשאבי מערכת, אנו מריצים שני אמות מידה. הראשון הוא מבחן ה- Work Conventional של PCMark 8, המדמה מגוון עומסי עבודה כולל עריכת גיליונות אלקטרוניים, גלישה באינטרנט והפעלת צ'אט וידאו.

אנו מריצים את אמת המידה לפני התקנת חבילת האבטחה. לאחר מכן אנו מתקינים את התוכנה, מריצים אותה סריקה מלאה במכונת הבדיקה של Windows 10 ומתחילים ריצה שנייה של המדד במקביל. לאחר מכן אנו משווים את הציונים הכוללים כדי לראות אם הירידה בין שני המדדים משמעותית.

כמבחן מאמץ קשה יותר, אנו משתמשים גם בבלם יד כדי להמיר סרטון לפני ואחרי התקנת ה- A / V. ברוב המחשבים הביתיים, משימת קידוד זו מנצלת 100 אחוז מהמעבד. לאחר מכן אנו משווים זמני ההמרה כדי לראות אם יש ירידה משמעותית.

מכונת הבדיקה שלנו היא Acer Aspire E15 עם Intel Core i3-7100U, 4GB RAM, וכונן קשיח בנפח 1TB. כל חבילת אבטחה נבדקת בהתקנה נקייה של Windows 10 Home.

באשר ליכולות הגילוי של חבילת האנטי-וירוס, אנו נסמך על חוות דעתם של חוקרי אבטחה המוקדשים למשימה זו. אנו ניקח בחשבון דוחות משקעים כגון AV השוואות, AV Test ו- SE Labs.

אנו ניקח בחשבון גם את התמחור ואת מה שתקבל עבורו.

במידת האפשר נבדוק תוכנות אנטי וירוס למחשב באמצעות ניסיון בחינם כדי להבין מה הצרכנים רואים כשהם מנסים מוצר חדש לראשונה.

תפריט נגישות