אנטי וירוס מומלץ לאייפון

7 האנטי-וירוסים המומלצים ביותר לאייפון ולאייפד בשנת 2021

אנטי-וירוס לאייפון ולאייפד. אתה צריך את זה? האם זה שונה מאנטי וירוס לאנדרואיד? יש הרבה אנשים שיגידו שחובה שיהיה אנטי-וירוס במכשירים הניידים שלך – אחרי הכל, אתה רוצה לוודא שאתה נשאר מוגן מפני כל תוכנות זדוניות, וירוסים ועוד! עם זאת, כשמדובר באנטי-וירוס נייד, זה לא ממש משהו שאתה צריך . מכשירים ניידים בדרך כלל אינם מושפעים מתוכנות זדוניות בגלל האופן שבו פועל ארגז חול; עם זאת, אם אתה רוצה קצת שקט נפשי נוסף, זה לא בהכרח דבר רע גם בטלפון שלך.

לא בטוח מהם יישומי האנטי-וירוס הטובים ביותר עבור iPhone ו- iPad? עקוב אחר מטה ונראה לכם כמה מהאפשרויות המובילות שיש היום. בואו נצלול פנימה.

האם אתה זקוק לאנטי-וירוס?
יש שם מיתוס קל שאתה צריך אנטי-וירוס לטלפון שלך. אמנם זה יכול לעזור במובנים מסוימים, והיה מועיל בימים הראשונים של מערכות ההפעלה הסלולריות, אבל זה כמעט לא נחוץ עכשיו, במיוחד עבור ה- iPhone.

תכונות אבטחה כל כך מובנות במערכות ההפעלה שלנו, שתכונות אנטי-וירוס נוספות אינן נחוצות. מערכת ההפעלה – ברוב הפעמים – מסוגלת לתפוס בעיה לפני שהיא בכלל מתרחשת, ונותנת לך דרך להרוג את הבעיה, או דרך לצאת מהנושא.

נוסף על כך, כמעט אף פעם לא תחווה בעיה באפליקציות. ההגבלות והחוקים של App Store הם מאוד קפדניים, והאפליקציות נבדקות ביסודיות, כך שלעולם לא תיתקלו בבעיית אפליקציות.

אנחנו לא אומרים שאתה לא צריך אנטי-וירוס, אבל הגענו למצב שזה לא הכרחי, וחודרים יותר לאבטחה שכבר מובנית בתוכנה.

הזוכה בקטגוריית האנטי-וירוס המומלץ ביותר  לאייפון ולאייפד

1. Avira Mobile Security
כשמגיעים למקום הראשון ברשימה שלנו, אנו בוחנים את Avira Mobile Security. הדבר הנחמד ביותר באווירה הוא שהוא חוסם על הסף את הגישה לאתרים שידוע שיש בהם תוכנה זדונית, ומונע מהאתר אפילו סיכוי להשפיע על המכשיר שלך. בעלי אייפון ואייפד יאהבו את התוכנה הזו, בעיקר בגלל שהיא חינמית לחלוטין – זה לא יעלה לכם שקל.

Avira גם טובה לוודא שה- iPhone או ה- iPad שלך פועלים בקצב ביצועים אופטימלי – ישנם כלים שימושיים לניתוח השימוש בזיכרון ובאחסון. נוסף על כך, יש לו כמה כלים נגד גניבה, השומרים על הנתונים החשובים ביותר שלך.

2. McAfee Security
ללא ספק שמעתם את השם מקאפי כבר. למייסד אולי יש ראפ גרוע למדי, אבל האנטי-וירוס לאייפון ולאייפד הוא ממש טוב. יש לו את כל התכונות שהיית מצפה להוציא משירות אנטי-וירוס – סריקה, הגנת גניבה ועוד. למעשה יש בו לפחות הדגשה ייחודית אחת – תכונה בשם Media Vault. בעזרת Media Vault תוכלו לשמור את התמונות והסרטונים שלכם מוסתרים מעיניים סקרניות. Media Vault מצפין אותם ואז מאחסן אותם באשמה. ניתן לגשת אליהם באמצעות מגע מזהה ומזהה פנים. אם תרצו, תוכלו לצלם תמונות או קטעי וידאו ישירות מאפליקציית McAfee, שתצפין ותאחסן אותם אוטומטית בכספת.

3. אבסט – Avast
כשנכנס כמתמודד השלישי שלנו בספירה לאחור, יש לנו אפשרות פופולרית נוספת – Avast. Avast מציעה הגנה בחינם לאייפון ולאייפד, אך יש להם שכבה בתשלום שמביאה לך הגנה נוספת. בחינם, יש לך גישה לדברים כמו Media Vault – הוא מציע את אותה הגנה שמציעה McAfee Security. נוסף על כך, יש הגנה בסיסית על תוכנות זדוניות, אבטחת אינטרנט ואפילו הגנה על זהות. Avast מסוגלת אפילו לסרוק רשתות Wi-Fi כדי לוודא שאין פגיעות שהמכשיר שלך יכול להיות רגיש להן.

4. lookuot אבטחה והגנה – פחות מוכר אך עדיין מומלץ לאייפון
Lookout היא אפליקציית אנטי-וירוס פחות מוכרת לאייפון ולאייפד; עם זאת, זהו אחד הפתרונות הטובים ביותר בשוק. אחת מנקודות השיא של Lookout היא שהיא מציעה ארבע שכבות של הגנה מעמיקה מפני תוכנות זדוניות ווירוסים. יש כאן כמה כלים נהדרים, כשאחד מהם הוא צג בזמן אמת שצופה באפליקציות המפעילות פעילות חשודה. סורק ה- Wi-Fi אף יתריע אם אתה מחובר לרשת אלחוטית מסוכנת.

יש תכונת VPN מובנית ש- Lookout מכנה גלישה מאובטחת. הוא מצפין את החיבור שלך עם מפתח הצפנת AES של 256 סיביות, ושומר על הנתונים שלך מוסתרים בזמן שאתה גולש באינטרנט.

באופן ייחודי, Lookout מציע למשתמשים גרסת פרימיום פלוס במחיר של 9.99 דולר לחודש. זה בעצם נותן לך שירות הגנה על זהות מלא, המתריע אם מישהו מהמידע האישי שלך נחשף, כגון הפרת נתונים או פריצה. נוסף על כך, בשירות יש ניטור של מדיה חברתית והתאוששות של ארנקים שאבדו – הם למעשה יעזרו לכם לבטל ולסדר כרטיסים במהירות. החבילה שלך אפילו מגיעה עם ביטוח של 1 מיליון דולר לגניבת זהות לכיסוי נזקים או הוצאות משפט. עכשיו זה הגנה!

5. F-Secure SAFE
F-Secure SAFE הוא חובה לילדים ולהורים כאחד. יש לו את כל התכונות הדרושות לך כדי לשמור על בטיחות ילדיך באינטרנט, כמו גם תכונות שמרחיקות אותך מבעיות שלביות ותוכנות זדוניות.

אחד הדברים המגניבים ב- F-Secure SAFE הוא כל תכונות סינון האינטרנט שיש בו. אתה נשאר מוגן בעת ​​גלישה באינטרנט, עם תכונות אבטחה ופרטיות שמרחיקות אותך מאתרים מזיקים. יש אפילו הגנה בנקאית המאמתת את בטיחותם ואת האותנטיות של אתרי הבנקאות בהם אתה מבקר.

6. אנטי וירוס trend
Trend Mobile Security היא בחירה די ייחודית באינטרנט. זה לא עושה את ההגנה האנטי-וירוסית המסורתית שלך כמו שארבעת הרשימה הזו עושים, אלא יותר מתמקד באבטחת רשת. לדוגמה, יש סינון תוכן אינטרנט שמונע ממך לגשת לאתרים חשודים ומלאים בתוכנות זדוניות. למגמה למעשה יש חסימת מודעות ומעקב משולב, החוסם מודעות ושומר על עוגיות שלא לעקוב אחריך ברחבי האינטרנט. יש גם כמה תכונות מסודרות נגד גניבה.

7. אבטחה ניידת Fyde
Fyde Mobile Security הוא עוד שווה להסתכל עליו. זה בהחלט לא אנטי-וירוס כמו כמה מהאפשרויות האחרות האלה. בעיקר, Fyde מגן על המידע האישי שלך מפני עיניים סקרניות וגנבים תאבי בצע. זה בעצם הגנה על זהות מקוונת בחינם. יש בו גם הגנת פרטיות – מה ששומר על המידע שלך במצב מקוון. פייד אפילו לא אוסף נתונים.

אחד הדברים הנחמדים האחרים ב- Fyde הוא שאין שום ניקוז סוללות, כמו שיש עם כמה מהאפליקציות האלה.

אז מה פסק הדין לגבי  האנטי וירוס המומלץ ביותר ל- iPhone ו- iPad?

כפי שאתה יכול לראות, יש לך הרבה אפשרויות מצוינות בכל הנוגע להגנת האנטי-וירוס עבור ה- iPhone וה- iPad. כל אחד מאלה יחזק את אבטחת המכשיר שלכם וישמור עליכם להיות מוגנים יותר באינטרנט.

תפריט נגישות