אנטי וירוס מומלץ לאנדרואיד

האנטי-וירוס הטוב ביותר לאנדרואיד בשנת 2021

מוצרי אנטי-וירוס אלה ישמרו על בטיחות מכשיר ה- Android שלכם.

המכשירים האלקטרוניים שלנו הם לעתים קרובות המטרה להתקפות זדוניות, בין אם מדובר בווירוסים, סוסים טרויאניים, פישינג, תוכנות כופר, ריגול וכל מיני תוכנות זדוניות ותוכן לא רצוי. מכשירי אנדרואיד אינם יוצאים מן הכלל.

הם חשופים לאיומים המגיעים ממקורות מגוונים – רשתות ציבוריות לא מאובטחות, אפליקציות זדוניות או אתרים נגועים. מסיבה זו, מומלץ מאוד להתקין אנטי-וירוס טוב במכשירי Android שלך. המשך לקרוא כדי לגלות אילו הם הטובים ביותר.

 

1. נורטון 360 – האנטי וירוס המומלץ ביותר לאנדרואיד

אנטי-וירוס נייד חזק

שיעור זיהוי של תוכנות זדוניות במאה אחוז 30 יום ניסיון חינם אין גרסה חינמית יותר
עם ניסיון של שנים במתן הגנת אנטי-וירוס במחשבים אישיים, זה לא צריך להיות מפתיע שגם לנורטון יש מתמודד ראוי גם למשחק הזה – נורטון 360 .

האפליקציה מתגאה בשיעור זיהוי של 100 אחוז לכל תוכנות זדוניות הממוקדות למכשירי Android ויש לה שפע של תכונות מקצועיות מלבד סריקת האנטי-וירוס. מופעל על ידי Norton Mobile Insight, הוא גם בודק את האפליקציות לגבי התנהגות פולשנית, שימוש בסוללה גבוהה ונתונים, עוד לפני שהורדו.

זה גם מגן מפני התקפות אדם באמצע כשאתה מתחבר ל- Wi-Fi ציבורי ושומר עליך מפני ביקור באתרי אינטרנט זדוניים ודיוג. אפילו יותר טוב, הודות למנוע החיפוש שלו בתוך האפליקציה שמתחבר למאגר האיומים הגלובלי של NortonLifeLock, הוא יכול לסמן אתרי אינטרנט לא בטוחים בתוצאות החיפוש שלך. האפליקציה גם סורקת את המידע החשוך אחר המידע שלך ומודיעה לך אם נמצא משהו.

מאפיינים נוספים כוללים חסימת שיחות ממספרי טלפון ספציפיים, לא ידועים או מוסתרים, יועץ מערכת הסורק את מערכת ההפעלה של המכשיר שלך לאזורים פגיעים, וכן מפה אינטראקטיבית של דו"ח פרטיות עם מיקומים שבהם אפליקציות שולחות מידע אישי ותצלומים.

למידע נוסף ורכישת נורטון אנטי וירוס ישירות מהיצרן במחיר הזול ברשת לחץ כאן

 

2. Bitdefender אנטי וירוס עם גרסה לאנדוראיד

המותג המבוסס לוקח על אבטחת אנדרואיד אך יכול להתאים גם כאנטי וירוס מומלץ לאייפון

לא מצריך הגדרה נוספת השפעת סוללה נמוכה אין הגנה בזמן אמת
Bitdefender הוא שחקן מבוסס נוסף בתחום אבטחת האינטרנט, עם טונות של מוצרים לדרישות אבטחה שונות. אחת מהן היא אפליקציית האנטי-וירוס החינמית למכשירי אנדרואיד.

יישום שימושי זה יספק הגנה מפני תוכנות זדוניות ויכולות סריקת ענן המקבילות לאלה של Bitdefender Mobile Security. יישומים נסרקים אוטומטית עם ההתקנה ואין צורך בתצורה מיוחדת.

נקודת המכירה העיקרית היא משקלו הקל – העובדה שהוא אינו משעבד את משאבי המערכת שלך מכיוון שהוא אינו פועל ברקע כל הזמן. במילים אחרות, אתה מריץ אותו רק כאשר אתה זקוק לו או מתזמן את הסריקות בעצמך.

אם הצעה זו אינה מספיקה, Bitdefender Mobile Security עשוי להיות זה בשבילך. ויש לנו חדשות טובות – יש ניסיון בחינם למשך 14 יום כדי לבדוק אם אתה אוהב את זה. שים לב שגרסה זו מספקת כלים נגד גניבה, יועץ פרטיות, הגנה בזמן אמת על Chrome וטכנולוגיית WearON ששולחת התראות לשעון החכם שלך כשאתה משאיר את הטלפון שלך מאחור.

 

3. AVG AntiVirus לאנדרואיד- מומלץ גם למחשבים

אבטחה מלאה עם חבורה של אפשרויות נהדרות

שפע של תכונות בסיסיות ותוספת כלי מעקב טלפוני מעולה הגרסה החינמית מוגבלת מאוד
האנטי-וירוס של AVG ל- Android מציע הגנה אנטי-וירוסית מעולה, כלים נגד גניבה, יכולות נעילת אפליקציות ומכשירים, אפשרות מלכודת מצלמות ועוד, ותוכלו לנסות זאת בחינם למשך 14 יום. ויש לו גם גרסת אנטי וירוס למחשב.

בנוסף, קיימת תכונת סורק עבור רשת ה- Wi-FI שאליה אתה מנסה להתחבר, כמו גם שיפור ביצועים עבור הסוללה שלך שהורגת תהליכים שמפריעים למשאבים שלך. יש גם זיהוי כלי עוקבים.

אתה יכול לחסום שיחות לא רצויות ויש אפילו VPN אם ברצונך לקבל פרטיות נוספת בעת הגלישה.

הכלים למניעת גניבה כוללים מעקב טלפוני דרך מפות גוגל, נעילה וניגוב מרחוק של הנתונים שלך, צילום תמונת סלפי או הקלטת שמע של הגנב ושליחתך בדוא"ל, וכן הפעלת צפירה חזקה אם אתה חושב שהטלפון שלך היה גָנוּב.

 

4. McAfee Mobile Security

די הרבה תכונות שימושיות לאנטי וירוס

שומר על יישומי חבילת הנתונים שלך בתור תכונות חכמות שונות בגרסה החינמית בגרסה החינמית יש מודעות
McAfee של מוצר אנדרואיד, האבטחה הניידת McAfee, מהווה פלטפורמה אנטי וירוס שמכילה כמה כוח רציני, זמינה בגרסה בחינם ובתשלום.

הרובד החינמי מספק סריקת אנטי-וירוס עבור הרשת, האפליקציות והקבצים שלך, כלי לבדיקת פרטיות המאפשר לך לראות כמה מידע אישי האפליקציות שלך ניגשות ומשתפות, כמו גם אמצעי נגד גניבה הכוללים איתור ונעילת המכשיר שלך . עם זאת, יש בו מודעות בתוך האפליקציה.

מאיצי הסוללה והזיכרון ומנקה האחסון נמצאים שם בכדי להפוך את המכשיר שלך ליעיל יותר, ואילו אפשרות ה- Wi-Fi הבטוחה מזהירה אותך באופן מיידי אם אתה מתחבר לרשת Wi-Fi לא בטוחה או לא מוגנת. בנוסף, תוכל לעקוב אחר אפליקציות שמבזבזות את הנתונים שלך.

באשר לגרסת הסטנדרט בתשלום, היא מציעה את כל זה ועוד – הגנה מפני אתרים חשודים, גיבוי מדיה, נעילת אפליקציות מאובטחת, מצב אורח שמסתיר את האפליקציות הפרטיות שלך כשאתה משתף את המכשיר שלך, תמיכה טלפונית 24/7, וגם לא מעצבן מודעות בתוך האפליקציה.

 

5. Kaspersky Mobile Antivirus

שיעור זיהוי של 99.9 אחוזים, אפילו למשתמשים בחינם

שיעור זיהוי תוכנות זדוניות יוצא מן הכלל מנגנוני אבטחה מצוינים פונקציונליות מלאה זמינה רק למשתמשים משלמים
Kaspersky של אפליקציית ה- Android מגיע גם בחינם וגם פרמיה גרסאות, עם ההבדל העיקרי הוא התכונות הכלולות. מתאים כמובן כאנטי וירוס מומלץ לכל טלפון.

האפשרות החינמית מציעה מספיק לרוב המשתמשים – שיעור זיהוי תוכנות זדוניות של 99.9%, סריקות לפי דרישה, כמו גם תכונות נגד גניבה כגון איתור ונעילה של מכשיר ה- Android שלך אם הוא נעלם או מוחק נתונים מהמכשיר כדי לשמור עליו. מלהגיע לידיים הלא נכונות. גרסה זו תומכת גם ב- Android Wear.

מצד שני, גרסת הפרימיום מגיעה עם הרבה יותר. הבחירה בו תביא לך הגנה נגד דיוג, תכונת נעילת האפליקציה שמסתירה גם שיחות, טקסטים ויומנים מכל מי שאינו אתה, סריקה אוטומטית בזמן אמת, העברת הודעות בטוחות, חסימת כתובות אתרים זדוניות לפני שאתה בכלל לוחץ אליהם , כמו גם סינון שיחות / טקסטים.

 

6. Sophos Intercept X לנייד

הגנת פרימיום בחינם, ללא מודעות

לגמרי חופשי ללא פרסומות שפע של תכונות קצת כבד על הסוללה
Sophos Intercept X for Mobile הוא שירות אנטי-וירוס חינמי לחלוטין, שלא כמו בתחרות, אינו מתנה את השימוש החופשי שלו במודעות.

אתה יכול לתזמן אותו לסרוק מעת לעת את האפליקציות, אמצעי האחסון והתיקיות שלך לאיתור וירוסים ותוכן לא הולם, והוא יכול גם לסרוק אפליקציות לתוכנות זדוניות במהלך התקנתן. מסד הנתונים של תוכנות זדוניות מתעדכן כל יום.

המוצר יחסום גם אתרי אינטרנט המכילים תוכן זדוני, לא חוקי או לא רצוי, וכן יבדוק את הקישורים שאתה מקיש עליהם באפליקציות שאינן דפדפן. אם כבר מדברים על האפליקציות שלך, Sophos Intercept X יאפשר לך להגן עליהם באמצעות סיסמה. יועץ הפרטיות אומר לך אילו יישומים ניגשים לנתונים האישיים שלך או שעלולים להעלות עלויות נוספות. בהחלט אנטי וירוס מומלץ ל2021.

אפשרות שימושית נוספת היא סורק קוד QR המאפשר לך לבדוק את אנשי הקשר שלך, חיבורי ה- Wi-Fi וכתובות האתרים שאתה מבקר בהם. האפליקציה מלווה גם על ידי מאמת היוצר סיסמאות חד פעמיות עבור 2FA. כל הסיסמאות שלך יכולות להיות מאוחסנות במאגר סיסמאות תואם KeePass.

 

7. אווסט אבטחה סלולרית

הגנה מעולה בחינם

יש גרסה חינמית אפשרויות מתקדמות בשתי הגרסאות בגרסה החינמית יש מודעות
Avast קיים די הרבה זמן ושומר על מחשבי המחשב שלנו מפני איומים מבחוץ, אך הוא פיתח גם מוצר מצוין כדי להגן על מכשירי Android שלך. החלק הכי טוב? זה זמין בחינם. הגרסה החינמית נתמכת על ידי מודעות, אך ניתן להסיר אותן תמורת תשלום חודשי או שנתי קטן.

גרסת האנדרואיד החינמית מספקת לא רק סריקה (כולל אפליקציות מערכת) ומעקב מפני תוכנות זדוניות ופגיעות, אלא היא מציעה גם שורה של תכונות שימושיות אחרות. לדוגמה, אתה יכול לסנן שיחות לא רצויות ולאמת את אבטחת ה- Wi-Fi שלך. יש גם ערכת כלים נגד גניבה שבה תוכלו להשתמש כדי לנעול את המכשיר או למחוק את התוכן שלו אם אתם מאבדים אותו או שהוא נגנב. איתור כלי עוקב נמצא שם גם כן.

תשלום עבור גרסת פרימיום לא רק יסיר מודעות, אלא גם יוסיף כמה תכונות נוספות כדי שיהיה כדאי לכם. אחת מהן היא נעילה בתוך האפליקציה אשר מציבה חסימת PIN / תבנית / טביעת אצבע באפליקציות מסוימות, ובכך מונעת הפעלת תוכנות זדוניות באופן אוטומטי. אחת נוספת מצלמת בסתר תמונות או שמע מהטלפון שלך כשהוא נעלם.

אם אתה מוכן לשלם את העלות הנוספת, אתה יכול אפילו ללכת על אפשרות חבילה " Ultimate" פרימיום , המלווה ב- VPN, כלי לניהול סיסמאות ואפשרות ניקוי מערכת.

8. Trend Micro אבטחה ואנטי-וירוס לנייד

הגנה ברמה גבוהה לכולם, במיוחד להורים מודאגים

סורק פייסבוק מובנה תכונות בקרת הורים אין אפשרות בחינם
Trend Micro Mobile Security & Antivirus מגיע עם מאיץ ביצועים המייעל את המכשיר והאפליקציות שלך ובמקביל שומר עליך מפני וירוסים, אפליקציות זדוניות, תוכנות כופר, כורי קריפטו וגניבת זהות.

תפקידה של שומר האינטרנט של הפלטפורמה להגן עליך מפני אתרים מזיקים, בין אם זה במונחים של הונאה, דיוג או תוכן זדוני אחר, ללא קשר לדפדפן. במקרה שמכשיר ה- Android שלך ייעלם, האפליקציה תעזור לך לאתר אותו, לנעול את הגישה אליו, למחוק את תוכנו או לצלם תמונה של מי שינסה להשתמש בו.

אפליקציה זו יכולה לפקח גם על כתובות ה- URL שתקבלו בהודעות טקסט, בפייסבוק, בוואטסאפ ובקו, ותזהיר אתכם מפני סיכונים לפני שאתם בכלל לוחצים עליהם. יישומים חדשים נסרקים לפני ההתקנה ורשתות Wi-Fi נסרקות כדי להתריע אם אינן מאובטחות. יש גם סורק פרטיות משולב של פייסבוק כדי להתריע בפניך אם הגדרות הפרופיל שלך מגלות יותר מדי בפני גורמים חיצוניים.

בנוסף, Pay Guard Mobile ™ שומר עליכם מפני אפליקציות פיננסיות, בנקאיות וקניות מזויפות שעלולות לגנוב את המידע הרגיש שלכם. ניתן להשתמש באמצעי בקרת הורים כך שילדיכם לעולם לא יראו תכנים שאינם מתאימים להם, בהתבסס על רמת ההגנה שתבחרו.

 

9. אבטחה ניידת AhnLab V3

שומר על התקנים ישנים אפילו מפני איומים

שופע תכונות מצוינות שיעורי זיהוי מעולים עובד עם דגמי אנדרואיד ישנים יותר אין סינון תוכן מהודעות או מיילים
AhnLab היא חברת אבטחת אינטרנט דרום קוריאנית בעלת מוצר הגנה אנדרואיד מצטיין בשם V3 Mobile Security . על פי AV-Test, היא הראתה שיעורי זיהוי יוצאי דופן – 99.6%, מה שמבטיח שלא תצטער אם תבחר להוריד אותה. תוכלו להשיג את האפליקציה בחינם בחנות Google Play, רק דעו שיש מודעות.

בנוסף לניטור וסריקה בזמן אמת של האפליקציות שלך, מערכת ההפעלה, השתרשות והרשאות, V3 מאפשר לך לעשות יותר. באמצעותה תוכלו ליצור גלריה נסתרת לצילומים אישיים, למנוע פתיחת אתרי דיוג, ולמחוק באופן מאובטח את כל היסטוריית הגלישה ואת מטמון האפליקציות בעזרת מנקה הפרטיות שלה.

משתמשים יכולים גם לנעול אפליקציות, לסרוק קודי QR, לסנן שיחות ממספרים לא רצויים או לא ידועים, לבדוק אילו אפליקציות מדליפות את המידע הרגיש שלך ולמנוע תוכנות זדוניות למחוק את אפליקציית V3 Mobile Security. ניתן להגדיל את מהירות המכשיר ואת הביצועים באמצעות אופטימיזציה של השימוש בזיכרון.

בעלי דגמי אנדרואיד ישנים יותר ישמחו ללמוד שגם V3 פועל בצורה חלקה עליהם.

 

10. אבטחת אנטי-וירוס Avira לאנדרואיד

אנטי-וירוס בליווי VPN הסורק את הגדרת הבית החכם שלך

Avira Internet Security
כולל VPN בחינם סורק מכשירים חכמים ברשת הביתית שלך חסימת אתרים זדונית רק בגרסת הפרימיום
Avira Antivirus Security היא אפליקציית אבטחה All-in-One בחינם המספקת הגנה חזקה למכשיר ה- Android שלכם ואף זורקת VPN בחינם עם מגבלת תעבורה של 100MB ליום (אם תרצו, תוכלו לשלם עבור תעבורת VPN ללא הגבלה ותוספת גישה לשרת).

זה חוסם כל מיני איומים, כולל תוכנות כופר, ומתריע בפניך אם הדוא"ל שלך דולף בהפרת נתונים. מעניין שזה אפילו מזהה את כל המכשירים החכמים ברשת הביתית שלך וסורק אותם לאיתור נקודות תורפה.

מעבר ליכולות סריקה, חסימה והתראה אלה, האפליקציה הסלולרית של Avira יכולה גם לעזור לך לייעל את השימוש בזיכרון, במערכת ובאפליקציות שלך, להגדיל את מהירות הגלישה שלך, כמו גם לנקות קבצים של זיכרון מטמון, זבל ושכפול.

אם הטלפון שלך נגנב או לא במקומו, כלים כמו מעקב אחר מיקום, הפעלת צעקה חזקה, נעילה מרחוק וניגוב תוכן, יכולים לעזור לך למצוא אותו או לפחות למתן את ההשלכות.

כצפוי, גרסת הפרימיום של האפליקציה – Avira Antivirus Security Pro – כוללת אפשרויות מתקדמות יותר, כמו הגנה על מצלמות ומיקרופונים, כמו גם חסימה של אתרים נגועים או דיוג.

 

תפריט נגישות