אנטי וירוס מומלץ למק

מהו האנטי וירוס המומלץ למק?

יש תפיסה מוטעית נפוצה שמשתמשי מק הם חסינים מפני וירוסים ותוכנות זדוניות אחרות. נכון ש- Windows 10 וגירסאות ישנות יותר של Windows פופולריות יותר מ- macOS, וכך האקרים מכוונים לעיתים קרובות יותר למחשבי Windows. אבל זה לא אומר שאתה חופשי וברור אם ברשותך מק. פיטר סטלזהאמר, מייסד שותף של מעבדת AV-Comparatives עצמאית לבדיקות אבטחה , אומר כי מחשבי מקינטוש הם פגיעים באותה מידה כמו מכונות Windows להתקפות מקוונות. אלה באים בצורות רבות ויכולים לכלול:

נגיפים, המשנים תוכנות אחרות במחשב שלך בדרכים מזיקות
תוכנות פרסום, מה שגורם למודעות לא רצויות לצוץ במחשב שלך
תוכנות ריגול, המאפשרות למישהו לפקח על פעילויות המחשב שלך
כופר, שיכול לנעול את המחשב עד שתשלם תשלום, או "כופר"
תולעים, שהן פיסות קוד זדוניות שיכולות להתפשט ממחשב אחד למשנהו

קבצים זדוניים בכלל נקראים "תוכנה זדונית". אתה צריך גם להיזהר מסוגים אחרים של התקפות, כגון "פישינג". זה המקום בו מישהו שולח לך דוא"ל או טקסט עם קישור לאתר מזויף (אך נראה אמיתי). אם תלחץ עליו ותזין מידע אישי כמו חשבון בנק או מספר ביטוח לאומי, האדם שמפעיל את האתר יכול לגנוב אותו.

יש דברים שאתה יכול לעשות כדי להגן על עצמך, כגון שימוש בסיסמאות חזקות. אך בנוסף לשיטות ההיגיון באבטחת האינטרנט, כדאי להשקיע גם בתוכנית אנטי-וירוס טובה של Mac. תוכנת אנטי-וירוס סורקת את המידע והקבצים שנשלחו למחשב וממנו כשאתה מקוון. התוכנה תזהיר אותך לא ללחוץ על אתר או קובץ חשודים, והיא תנסה להסגר ולהעלים כל קובץ זדוני שהורדת בטעות. תוכניות אנטי-וירוס רבות מגיעות גם עם רשת פרטית וירטואלית (VPN) , שמסווה את הפעילות המקוונת שלך; חומת אש, העוקבת אחר תעבורת הרשת; ובקרת הורים להגנה על ילדים.

כדי להגן עליך באופן מקוון, הנה תוכנת האנטי-וירוס הטובה ביותר ל-מק Mac לשנת 2021:

# 1 Webroot
# 2 Bitdefender
# 2 Intego
# 4 Kaspersky
# 5 Norton
# 6 ESET
# 6 AVG Technologies
# 8 Trend Micro
# 9 F-Secure

תוכנת האנטי-וירוס המומלצת ביותר עבור מק – 2021
להלן תוכנת האנטי-וירוס הטובה ביותר למחשבי מקינטוש משנת 2021. אם שני מחירים מופרדים באמצעות קו נטוי, המחיר הראשון נוגע לשנה הראשונה של המנוי, והמחיר השני נוגע לכל שנה שלאחר מכן.

 

אנטי-וירוס Webroot – Mac
צפו בתוכניות
תוכנת האנטי-וירוס הטובה ביותר למק

מחיר
39.99 דולר ומעלה
גרסה בחינם
מערכות הפעלה
macOS, iOS

Webroot : חבילות תוכנת האנטי-וירוס של Webroot מתחילות ב -29.99 $ / 39.99 $ למשך שנה ומכשיר יחיד עם הגנות בסיסיות נגד תוכנות זדוניות ומעט תוספות. בקצה הגבוה, תוכניות אלה עולות עד $ 179.99 / $ 239.97 עבור מערך הגנות שלם יותר, מנהל סיסמאות ו- 25 GB של אחסון בענן המכסה עד חמישה מכשירים במשך שלוש שנים. החברה מוכרת חבילת VPN נפרדת בשם Webroot WiFi Security עבור Windows, macOS ואנדרואיד ($ 39.99 / $ 59.99 לשנה לשלושה מכשירים או $ 59.99 / $ 79.99 לשנה לחמישה מכשירים).

 

אנטי וירוס מומלץ Bitdefender – מק

הגנת האנטי-וירוס הטובה ביותר עבור Mac

מחיר
39.99 דולר ומעלה
גרסה בחינם
מערכות הפעלה
macOS, iOS

Bitdefender : חמש חבילות האנטי-וירוס השונות של Bitdefender, כל אחת עם מחירים שונים בהתאם למספר המכשירים (בדרך כלל שלוש, חמש או 10) ואורך המנוי (שנה, שנתיים או שלוש). חבילות אלה נעות בין $ 19.99 / $ 39.99 למכשיר אחד למשך שנה עבור אנטי-וירוס פלוס ל- $ 89.99 / $ 149.99 עבור 10 מכשירים למשך שנה אחת עבור Bitdefender Premium Security.

 

 

אנטי וירוס אינטגו – מק

המומלץ ביותר לשיפור ביצועי Mac

מחיר
$ 49.99 ומעלה
גרסה בחינם
מערכות הפעלה
MacOS

אינטגו : אינטגו מוכרת ארבע חבילות אנטי-וירוס צרכניות במגוון תצורות מנוי רב-שנתיות / רב-התקניות, המכסות רק התקני MacOS או התקני MacOS בתוספת מכשיר Windows יחיד. מחירם נע בין $ 39.99 / $ 49.99 למנוי חד-פעמי למכשיר יחיד ל- $ 149.99 / $ 184.99 לכיסוי שלושה מכשירים למשך שנתיים.

 

Antivirus של קספרסקי מומלץ – Mac

מחיר
79.88 $ ומעלה
גרסה בחינם
מערכות הפעלה
macOS, iOS

קספרסקי : חבילות תוכנת אנטי-וירוס של קספרסקי זמינות בכיסוי של שלושה, חמש, 10- או 20 מכשירים במינויים לשנה, שנתיים ושלוש. המחירים נעים בין $ 39.99 לשלושה מכשירים למשך שנה אחת של Kaspersky Internet Security ($ 79.99 עם חידוש) ל- $ 74.99 עבור 10 מכשירים למשך שנה אחת עבור Kaspersky Total Security ($ 149.99 עם חידוש). החברה מציעה גם תוכנית אנטי-וירוס בסיסית בחינם בשם Kaspersky Security Cloud Free.

 

אנטי-וירוס נורטון מומלץ למק

מחיר
59.99 דולר ומעלה
גרסה בחינם
מערכות הפעלה
macOS, iOS

נורטון : לנורטון יש חמש הגנות אנטי-וירוס / זהות עיקריות שנעותבמחיר של נורטון 360 סטנדרט ($ 39.99 בשנה הראשונה ו -79.99 דולר לאחר מכן) ועד נורטון 360 עם LifeLock Ultimate Plus ($ 299.99 / $ 349.99). אם אתה רק רוצה הגנת אנטי-וירוס, Norton Antivirus Plus זמין במחיר 19.99 $ / 59.99 $.

 

אנטי-וירוס ESET – Mac

מחיר
39.99 דולר ומעלה
גרסה בחינם
מערכות הפעלה
macOS, iOS

ESET : ESET מוכרת שלוש תצורות תוכנת אנטי-וירוס במנויים לשנה, שנתיים או שלוש. האופציה הזולה ביותר עולה 39.99 דולר לשנה להגנה בסיסית על תוכנות זדוניות למכשיר אחד; האפשרות המתקדמת ביותר מגיעה ל 449.97 $ לשנה עבור חבילת Smart Security Premium, המכסה 10 מכשירים למשך שלוש שנים. קרא עוד על סקירת האנטי וירוס חינם המומלץ שלנו

 

אנטי וירוס חינם מומלץ למק AVG Technologies – Mac

מחיר
69.99 דולר ומעלה
גרסה בחינם
מערכות הפעלה
macOS, iOS

AVG Technologies : AVG מוכרת שתי חבילות תוכנת אנטי-וירוס בתשלום. AVG Internet Security פועל ב- Windows, macOS, Android ו- iOS. מחירי המנויים נעים בין $ 39.99 ($ ​​69.99 לאחר השנה הראשונה) למחשב אחד ל- $ 49.99 ($ ​​89.99 לאחר השנה הראשונה) עבור עד 10 מכשירים. חבילת ה- Ultimate Premium של AVG כוללת VPN ו- AVG PC TuneUp. הוא מכסה 10 מכשירים למשך שנה במחיר של $ 79.99 ($ ​​119.99 לאחר מכן). AVG מוכרת בנפרד גם את מוצרי ה- VPN וה- PC TuneUp שלה.

תוכל לקרוא סקירה של אנטי וירוס זה גם בסקירת אנטי וירוס מומלץ למחשב שלנו

 

טרנד מיקרו אנטי-וירוס מומלץ למק

מחיר
39.95 דולר ומעלה
גרסה בחינם
מערכות הפעלה
macOS, iOS

Trend Micro : האנטי-וירוס של Trend Micro עבור Mac (שנה, מכשיר אחד: $ 29.95 / $ 39.95) מציע הגנות "AI מתקדמות" מפני וירוסים, תוכנות כופר, דוא"ל פישינג ואתרים חשודים או זדוניים. חבילת האבטחה המרבית שלה (שנה, חמישה מכשירים: 39.95 דולר / 89.95 דולר) מגנה על מספר מערכות הפעלה שולחניות וניידים, מכסה חמישה או עשרה מכשירים וכוללת מנהל סיסמאות.

 

אנטי-וירוס F-Secure מומלץ – מק

מחיר
69.99 דולר
גרסה בחינם
מערכות הפעלה
macOS, iOS

F-Secure : F-Secure מוכרת שתי חבילות תוכנת אנטי-וירוס ספציפיות ל- Mac, F-Secure SAFE ו- F-Secure TOTAL. המחירים נעים בין $ 34.99 / $ 69.99 ל- F-Secure SAFE (שלושה מכשירים לשנה אחת) ל- $ 129.99 לשנה עבור F-Secure TOTAL, המכסה שבעה מכשירים וכולל גם VPN וגם מנהל סיסמאות. ה- VPN הנפרד של F-Secure, FREEDOME, עולה $ 34.99 עד $ 119.99 לשנה, תלוי במספר המכשירים המכוסים ובאורך המנוי (שנה או שנתיים).

 

כיצד לקנות תוכנת אנטי-וירוס עבור Mac?

בחיפוש אחר תוכנת האנטי-וירוס הטובה ביותר עבור ה- Mac שלך, בצע את הצעדים הבאים:

בחר תוכנית אנטי-וירוס: אבטחה טובה באינטרנט בחלקה מחייבת בחירה בתוכנית אנטי-וירוס טובה. חפש אחד שמזהה ומסיר וירוסים, תוכנות ריגול, הודעות דוא"ל התחזות, תולעים ואיומים אחרים. תוכנות אנטי-וירוס צריכות להיות קלות לשימוש ולהשתמש בתכונות הדרושות לך מבלי לשבור את הבנק. כדי להתחיל, לבדוק רשימות שלנו של תוכנות אנטי וירוס הטוב ביותר עבור Mac של 2021 ו Best Antivirus תוכנה של 2021 . כל המוצרים הללו יעילים ואמינים. למרות שחברות מסוימות מציעות תוכניות אנטי-וירוס בחינם, בדרך כלל הן מגנות על פחות מספר מכשירים, פועלות על פחות מערכות הפעלה ומזהות ומסירות פחות איומים מקוונים.
שקול ליצור חשבון: כאשר אתה רוכש תוכנת אנטי-וירוס באופן מקוון, ככל הנראה תתבקש ליצור חשבון. זה יאפשר לך להתאים הגדרות שונות הקשורות לפרטיות, המכשירים שאתה מגן עליהם, המנוי שלך ואמצעי התשלום שלך. יצירת חשבון גם תאפשר לך לקבל התראות על עדכוני תוכנה.
הורד את תוכנת האנטי-וירוס: הורד והתקן את תוכנת האנטי-וירוס שלך ב- Mac באותו אופן שאתה עושה כל סוג אחר של תוכנית. כמה תוכניות אנטי-וירוס מגיעות על גבי תקליטורי DVD או מדיה פיזית אחרת, ואלה יגיעו עם הוראות התקנה משלהן.
הסכמה להסכם הרישוי: כדי להשתמש בתוכנה שהתקנת, יהיה עליך להסכים למשתמש או להסכם הרישוי.
הפעל מחדש את המחשב במידת הצורך: אם השתמשת בתוכנת אנטי-וירוס אחרת שהסרת את ההתקנה או בתקופת ניסיון בחינם של התוכנה החדשה שלך, יהיה עליך להפעיל מחדש את המחשב כדי שתוכנתה החדשה תתחיל לפעול.
סרוק וירוסים במחשב שלך: לאחר התקנת תוכנת האנטי-וירוס החדשה שלך, עליך לבצע סריקה ראשונית לאיתור וירוסים ותוכנות זדוניות אחרות. אם יש לך הרבה קבצים במחשב, הסריקה הראשונית עשויה להימשך שעה ומעלה. התוכנה תודיע לך כמה זמן הסריקה תימשך ואם תוכל להשתמש במחשב שלך בינתיים. סריקות לאחר מכן אורכות בדרך כלל מספר דקות בלבד.
עדכן את תוכנית האנטי-וירוס אם תתבקש: תוכנת האנטי-וירוס מעדכנת את עצמה אוטומטית עם הגדרות וירוסים חדשות ותכונות אבטחה. זה קורה בדרך כלל פעמים רבות ביום מבלי להפריע למה שאתה עושה במחשב שלך. אם משוחררת גרסה חדשה של תוכנת האנטי-וירוס שלך, יהיה עליך להתקין אותה באופן ידני.
השוואה בין מחירי תוכנת אנטי-וירוס

 

האם אני צריך תוכנת אנטי-וירוס מומלצת עבור Mac?

כל מי שיש לו מחשב המחובר לאינטרנט צריך לקבל תוכנת אנטי-וירוס. עם זאת, אתה עדיין צריך להתנהג בצורה בטוחה באינטרנט. ג'ון האוס, מנהל התפעול הראשי של ארגון התקנים הבינלאומי למלכ"רים בנושא בדיקות נגד תוכנות זדוניות (AMTSO), אומר כי שימוש בסיסמאות חלשות או נטילת סיכונים אחרים תוך שהוא מקווה שתוכנת האנטי-וירוס שלך תגן עליך זה כמו לנהוג במכונית בטוחה אחרת "בעיניים עצומות. " שימוש בסיסמאות שקשה לנחש , התעלמות מצירופי דוא"ל מאנשים זרים, והימנעות ממסירת מספר הביטוח הלאומי שלך או נתונים אישיים אחרים, אלא אם כן אתה בטוח שהמקבל לגיטימי הם כמה דברים קלים שאתה יכול לעשות כדי להגן על עצמך באופן מקוון.

עם זאת, אמצעים אלה לא יספקו את רמת ההגנה הגבוהה ביותר. לשם נכנסת תוכנת אנטי-וירוס. סטלצהמר אומר שתוכניות אנטי-וירוס מסוגלות לזהות איומים חדשים וקיימים שאולי לא תבחינו בהם עד שיהיה מאוחר מדי. האיומים הללו מתרבים ומשתנים ללא הרף; אנדראס מרקס, מנהל במעבדת הבדיקות AV-Test , אומר כי יותר מ -350,000 סוגים חדשים של תוכנות זדוניות מומצאות מדי יום. תוכנת אנטי-וירוס מספקת אפוא שכבת אבטחה קריטית שתשלים את התנהגותך המקוונת הבטוחה.

 

מה עלי לחפש בתוכנת אנטי-וירוס עבור מק?

בעת רכישת תוכנת אנטי-וירוס למק, חפש את התכונות והמאפיינים הבאים:

ביצועים / אמינות: תוכנית האנטי-וירוס שלך חייבת להיות מסוגלת לזהות, לחסום ולהסיר איומים כמו וירוסים, תולעים, תוכנות פרסום וניסיונות דיוג. לקבלת רשימה של תוכנות אנטי וירוס יעיל, לראות שלנו תוכנת האנטי וירוס הטוב ביותר עבור Mac של 2021 ו תוכנות אנטי וירוס הטוב ביותר של 2021 הרייטינג.

תמחור / ערך: תוכנת אנטי-וירוס צריכה להכיל את התכונות הדרושות לכם, באופן אידיאלי לא כאלה שאינכם צריכים, כך שאינכם צריכים לשלם עבורם. מחיר ההתחדשות השנתי הוא החשוב ביותר, ולא מחיר ההיכרות לשנה הראשונה. תוכנת האנטי-וירוס שלך אמורה לכסות את כל המחשבים, הטבלאות, הטלפונים והתקנים האחרים שלך.

נוחות / קלות שימוש: נצל את תקופת הניסיון בחינם של התוכנה כדי לוודא שהיא קלה לשימוש ואינה משפיעה על ביצועי המחשב שלך. במהלך תקופת הניסיון בחינם, פנה גם לשירות הלקוחות כדי לוודא שהוא מועיל ומגיב.

כיצד פועלת תוכנת אנטי-וירוס עבור Mac?
המונח תוכנת אנטי-וירוס מטעה במקצת, על פי סטלצהמר של AV-Comparatives . הסיבה לכך היא שהיא מגנה מפני לא רק נגיפים, אלא גם סוגים אחרים של תוכנות זדוניות כמו תולעים, תוכנות פרסום ותוכנות כופר. בנוסף, תוכנית אנטי-וירוס טובה תצפה בניסיונות פישינג שמנסים לגנוב את הנתונים האישיים שלך על ידי כך שתכניס אותם לאתר מזויף.

בגלל מגוון האיומים המקוונים, תוכנת האנטי-וירוס משתמשת בכמה שיטות שונות לאיתורם. אלה כוללים, בין היתר:

ניתוח חתימה: בטכניקה זו כמו טביעת אצבעות, ניתוח חתימות אנטי-וירוס בזמן אמת מתעד חתימה ייחודית של תוכנה זדונית. לאחר מכן היא משתמשת במידע זה כדי לסייע בזיהוי איומים חדשים ודומים.

ניתוח היוריסטי: האקרים רבים יודעים להביס את ניתוח החתימות. שם נכנס לתמונה ניתוח היוריסטי. בגישה זו, תוכנת אנטי-וירוס מחפשת קבצים המתנהגים בצורה חשודה באופן התואם תוכנות זדוניות ידועות.

איתור ארגזי חול: תוכנת אנטי-וירוס מסוימת, אם היא נתקלת בקובץ חשוד, תפתח ותריץ אותה באזור מאובטח הנקרא "ארגז חול". זה ימנע מהקובץ לפגוע במחשב שלך אם יתברר שהוא תוכנה זדונית.

למידה ממוחשבת / בינה מלאכותית: למידת מכונה ובינה מלאכותית הן שתי דרכים חדשות יחסית למחשבים לזהות תוכנות זדוניות ואיומים אחרים. לאחר מכן התוכנה מוסיפה מידע על האיומים הללו למאגר הגילוי שלה.

ניטור התנהגות: Hawes, מארגון תקני הבדיקה נגד תוכנות זדוניות , מסביר כי ניטור התנהגות כולל צפייה בתנועה בין המחשב למכשירים שונים כמו כונני דיסק ומדפסות כדי "לעצור אותם כשהם עושים משהו חשוד" ואף לבטל שינויים מורשים אלה מכשירים חיצוניים מייצרים.

לקבלת מידע נוסף, ראה כיצד פועלת תוכנת אנטי-וירוס .

תוכנת האנטי וירוס מומלץ הטובה ביותר לשנת 2021
אם יש לך מחשב שמריץ את Windows 10, Windows 7 או גרסה אחרת של Windows, בדקנו את תוכנת האנטי-וירוס הטובה ביותר לשנת 2021 . לחץ כאן לצפיה ברשימה.

 

תפריט נגישות