אנטי וירוס חינם מומלץ למחשב

15 האנטי-וירוסים הטובים ביותר בקטגוריית אנטי-וירוס חינם למחשב. לאחר מכן נערבב זאת עם בדיקות משלנו ומיומנות של ממשק ותקרה של המערכת. אנו נוטים לבדוק בתוכניות אנטי-וירוס דרך שופעת (אם בכלל) שהן מפסיקות את המחשב או את המחשב הנייד, אך עדיין פשוטות לשימוש ואופן הפולשני. לכן תוכל לראות מתוך הרשימה המעודכנת לעיתים קרובות את האנטי-וירוס המומלץ ביותר למחשבים או מחשבים ניידים, וזה הכי טוב בשבילך. האנטי-וירוס הטוב ביותר להגנה, האנטי-וירוס הטוב ביותר לביצועים, והאנטי-וירוס הטוב ביותר. לחץ כדי לדפדף בביקורות האנטי-וירוס הבודדות.

1. אנטי וירוס חינם מומלץ למחשב של Symantec Norton Security עם גיבוי

המציע ערך מפואר עם עשרה רישיונות להסתרת כל המכשירים שלך, Norton Security with Backup מציע יחד ערכת תכונות חזקה והגנה הגיונית באמת מפני וירוסים ותוכנות זדוניות חלופיות. מוּצָע.

2. תוכנת אנטי וירוס חינמית מומלצת של AVG אנטי וירוס חינם

AVG Free ממשיך להיות אחת מתוכניות האנטי-וירוס החינמיות היעילות ביותר שתוכלו להעביר. הוא מציע בחירה כנה של הגנות מפתח, אם כי אתה צריך לדאוג להכניס את המוצר הנכון.

3. Qihoo 360 אבטחה כוללת

אם ברצונך לקבל את האפשרויות הנוספות שמציעה Total Security 2016 יותר ויותר ממוצר אנטי-וירוס חופשי צלול, אז Qihoo אינו מבחר רע. ואם אתה מתקין את זה, עליך לעבור ישר להגדרות ולשנות את סורק Bitdefender.
קרא את הסקירה שלנו על Qihoo 360 Total Security 2016.

 

4. אנטי וירוס חינם למחשב של חברת טרנד מיקרו

עם ביצועים כה כנים ולכן התנאים הנמוכים יותר, Trend net Security 2015 מייצג שווי מצוין, אם כי הוא מפספס תוספות בטוחות שמציעות מספר מתחרותיה. מתאים גם כאנטי וירוס מומלץ מאוד למק.

5. אבטחה טובה של ESET

ESET good Security eight היא חבילת IS חסכונית בתואר, אם כי אין לה כמה מהתוספות שכרגע הן מידה ריבועית בדרך כלל. זה הגיוני מה זה יהיה ומהמבחנים שלנו משלב מגע למדי.
קרא את סקירת שמונה האבטחה של ESET. עובד מצוין גם כאנטי וירוס לטלפון – מומלץ מאוד.

6. חבילת אבטחה נטו של Avira

Avira net Security Suite 2015 עשוי להיות חבילת IS הגיונית ואיתנה עם תוספות מועילות באפליקציית מהירות המערכת. מפואר מבחינה טכנית, הוא מפסיד קצת מחוסר גיבוי כלשהו, עם זאת, זה ממשיך להיות בחירה כנה.

7. אנטי-וירוס חינם BitDefender

המהדורה החופשית של BitDefender יכולה להתאים למשתמש מדויק באופן סביר, סוכנות אחת של האומות המאוחדות פשוט צריכה להכניס את קוד המחשב ולתת לו לעשות את עבודתה, תוך שהיא לא נוקטת בשינויים בהתקנה או בסריקות ידניות. מכיוון שמדובר בציון הגנה כה גבוה, בטוח לנסות לעשות זאת, אולם אם ברצונך להחזיק בניהול פעיל נוסף, תבין גישה זו מתסכלת.

8. אנטי-וירוס ESET NOD32

אנטי-וירוס של ESET NOD32 עשוי להיות מוצר אנטי-וירוס קול עם כמה תוספות מועילות, אם כי אנטי ספאם מזעזע מעט אינו כלול במוצר. קוד המחשב פשוט לשימוש ואינו משבש את הביצועים המקובלים של מחשב בו הוא פועל. מבחינה טכנית, מדובר ביריבה איתנה, בעוד שהיא לא נמצאת בדרגה הקדמית. מומלץ לקרוא גם את סקירת האנטי וירוס חינם מומלץ 2020-2021

9. אבטחת רשת Webroot

אי אפשר להתאים את הנתינה של Webroot לאחרים מבחינת יעילות Av, מכיוון שאין לנו תוצאות בדיקה, אולם טענת החברה לסרוק במהירות ולהשאיר מראה של רושם קל.

10. אבטחת רשת מידע G – אנטי וירוס גרסת חינם למחשב

אבטחת G-Data net 2015 זולה יחסית לחבילת אבטחה מלאה. זה לא הזוכה העיקרי בהכחדת איומי האינטרנט, עם זאת, זה מספיק הגיוני שהמחיר ישלם. רכישה טובה, אם לא היעילה ביותר.

 

11. אנטי-וירוס חינם למחשב של פנדה

פנדה היא אחת מספקיות האנטי-וירוס המובילות והמתנה החינמית הזו כוללת כמה תוספות מרתקות. אנו נוטים להיות המומים בזמן שנדרש לכל אחת מסריקות הבדיקה הראשוניות והמעקב, אולם רמות ההגנה שלה קוליות מרובעות וזה קוד נורא פשוט למחשב ולשכוח.

12. McAfee LiveSafe

אם אתה מפעיל חלק ממחשבי Windows הביתיים שלך, מק, גלולה וסמארטפון או שילוב זהה, McAfee LiveSafe 2015 הוא גישה חסכונית להגנה על כולם ומתן מתקנים נגד גניבה במכשירים הניידים. בעוד שמערך התכונות של אלמנט ה- IS של החבילה עלול להיות חסר גיבוי והתאמת מחשב, לא ניתן לשלול את יכולת הגנת ה- Av שלו.

13. אנטי וירוס בחינם למחשב Avast

Avast Free Antivirus 2015 הוא אחד ממוצרי האבטחה החינמיים היעילים ביותר שתוכלו להתקין. הוא מציע מגוון מדהים של דברים טובים בחינם, כמו גם ניתוח אפליקציות ודפדפני דפדפן, ובנפרד, חבילת humanoid מעולה, המכסה את Av ואנטי גניבה. דירוג AV-Test גבוה מהממוצע משלים תמונה מרהיבה להחריד. עובד מעולה גם כאנטי וירוס מומלץ לאנדרואיד

14. Bitdefender אבטחה נטו למחשב

זו אחת מסוויטות ה- Av הטובות ביותר בשוק, מבחינת הגנה מוחלטת מפני תוכנות זדוניות. זה גם מצוין שלא להעלות אזהרות כוזבות, אולם המוצר החלופי המרובע שלהם מעניק מודולי עזר נוספים עבור המזומנים.

 

תפריט נגישות