אנטי וירוס מומלץ לווינדוס 10

מיהו האנטי וירוס המומלץ ביותר ל-windows 10?

אם אתם מחפשים את ההגנה הזדונית הטובה אנטי וירוס תוכנה, כאן זה הדבר הראשון שאתם צריכים לדעת: אנטי וירוס Defender של מיקרוסופט – תוכנת האבטחה בחינם באינטרנט תכנית הגנה מפני וירוסים שמגיע עם ווינדוס 10 ועד לאחרונה נקראה Defender Windows – – עושה עבודה ראויה בהגנה על המחשב האישי שלך והצעת אבטחת אינטרנט. (באופן מדהים, מיקרוסופט לא סיפקה שום הגנה מובנית עבור Windows בימי Windows 98 ו- XP.) השימוש ב- Microsoft Defender לזיהוי איומים אמור להיות נקודת המוצא שלך לאבטחת האנטי-וירוס הטובה ביותר ב- Windows, ורוב האנשים יגלו שהם לא '. לא צריך להמשיך הלאה כשמדובר במסמר פתרון אנטי-וירוס.

עם זאת, שמירת המידע האישי שלך ושמירה על פרטיותך חורגת מהגנה מפני וירוסים, וכאן נוצרת תוכנת אנטי-וירוס של צד שלישי. חבילת הגנה מלאה יכולה לפקח על מחשב Windows כמו גם על מכשירי MacOS, iOS ו- Android ולכלול מנהל סיסמאות, VPN, בקרת הורים, גיבוי מקוון מאובטח, הגנה על גניבת זהות, הגנה מפני דיוג ואתרי אינטרנט זדוניים ועוד – הכל כדאי כלים שיכולים לשמור על פרטיותך ולשמור על אבטחת הנתונים שלך.

כדי לעזור לך להחליט, ריכזתי רשימה של מוצרי האנטי-וירוס הטובים ביותר עבור Windows 10, הכוללת גם תוכניות אנטי-וירוס בחינם וגם אפשרויות בתשלום. הבחירות הללו של תוכנות האנטי-וירוס הטובות ביותר הן שילוב של המלצות ממעבדות צד-שלישי עצמאיות AV-Test , AV-Comparatives ו- SE Labs , כמו גם בדיקות מעשיות משלנו. רשימה זו מתעדכנת מעת לעת.

מחפש הגנה אנטי-וירוס בחינם, הגנה מפני תוכנות זדוניות או זיהוי וירוסים, מוכנה לשלם עבור תוכנית אנטי-וירוס המציעה כיסוי אבטחה אינטרנט רחב בכל המכשירים שלך, כולל תוכנות כופר ודיוג, או צריך להסיר וירוס ממחשב או תוכנה זדונית מהמחשב שלך עכשיו. ? כאן איפה להתחיל.

 

אנטי-וירוס Windows בחינם המומלץ ביותר
Microsoft Defender – מיקרוסופט

גרסה חינמית? כן, מובנה ב- ווינדוס 10

גרסה בתשלום: Windows Defender Advanced Threat Protection זמין למשתמשים ארגוניים תמורת תשלום

בכנות, אם אתה מתרגל מחשוב בטוח – אתה מעדכן את התוכנה שלך, אתה משתמש בסיסמאות חזקות (בעזרת מנהל סיסמאות), אתה מתחמק מכתובות דוא"ל בלתי צפויות ואינך לוחץ על קישורים חשודים שעשויים להיות ניסיונות דיוג – ככל הנראה תוכלו להימנע מהתקפות אפס יום והתקפות כופר. ועם תוכנת האנטי-וירוס Microsoft Defender החינמית הפועלת ב- Windows 10, יש לך רשת הגנה מפני תוכנות זדוניות אם תאכזב את המשמר שלך. (שים לב שמיקרוסופט שינתה את שמו של Windows Defender ל- Microsoft Defenderוהרחיבה את השירות לפלטפורמות אחרות.) תוכנית אנטי-וירוס זו מובנית ב- Windows והיא מופעלת כברירת מחדל, אז פשוט תן לה לעשות את שלה, ופתרון האנטי-וירוס הזה יכסה את יסודות אבטחת האינטרנט. מיקרוסופט דוחפת עדכונים חדשים לעתים קרובות. Defender גם מאפשר לך לכוון את רמת ההגנה הרצויה לך, ולתת לך שליטה על חסימת אפליקציות שעלולות להיות בלתי רצויות והגנה על תיקיות וקבצים מפני התקפת כופר.

שים לב ש- Windows 10 ישבית באופן אוטומטי אנטי-וירוס משלה של Windows Defender בעת התקנת אנטי-וירוס של צד שלישי. אם תסיר את ההגנה של צד שלישי, Windows 10 יחזיר את האנטי-וירוס שלו.

 

מנוי האנטי-וירוס המומלץ ביותר עבור Windows 10
נורטון 360 עם LifeLock

נורטון
פלטפורמות: Windows 10 בתוספת MacOS, Android, iOS

במשך תקופה ארוכה, נורטון אבטחה – המכונה כיום NortonLifeLock, וכבר אינה חלק מסימנטק – זכתה בציונים גבוהים מ- AV-Test , AV Comparatives ו- SE Labs.לזיהוי וירוסים ותוכנות זדוניות. מנוי לחמישה מכשירים עבור Norton 360 עם LifeLock Select הוא בדרך כלל 150 דולר, אך אתה יכול להירשם בסכום של 100 דולר בשנה הראשונה בכדי לקבל כיסוי במחשבי PC, מחשבי מקינטוש, מכשירי אנדרואיד, מכשירי אייפון ואייפד. (שים לב, אנחנו לא חושבים שהגנה על אנטי-וירוס מועילה מאוד מחוץ לתחום Windows.) בנוסף להגנה מפני תוכנות זדוניות ווירוסים למחשב ולמכשירים הניידים שלך, חבילת אבטחה זו מספקת גיבוי של 100 ג'יגה-בתים לענן, כלי גלישה בטוחה, VPN, מנהל סיסמאות, בקרת הורים והגנה על גניבת זהות ב- LifeLock והתרעה. אמנם לא כל השירותים האלה הם בהכרח הטובים ביותר בכיתות שלהם, אך הכנת כולם בחבילה אחת היא אפשרות משכנעת.

 

חלופת האנטי-וירוס המומלצת ביותר בחינם עבור Windows
מהדורת חינם אנטי-וירוס של Bitdefender

Bitdefender
פלטפורמות: Windows 10 בתוספת MacOS, Android, iOS

גרסה חינמית? כן

אם ברצונך לעלות מדרגה באבטחת המחשב האישי שלך מבלי לחייב מס בארנק שלך, קשה לנצח את תוכנת האנטי-וירוס החינמית של Bitdefender עבור Windows 10. תוכנת האבטחה של Windows מציעה ניטור בזמן אמת אחר וירוסים, תוכנות זדוניות, תוכנות ריגול והגנה על כופר. המהדורה החינמית של Bitdefender Antivirus Free קל להתקנה ונשארת מגדרכם עד שתזדקקו לה. וההגנה שמוצר אנטי-וירוס זה מוצקה. תוכנת האנטי-וירוס של Bitdefender זוכה בעקביות לציונים עליונים על הגנת האנטי-וירוס שלה, ממבחן ה- AV המכובד.מעבדת בדיקות עצמאית. גרסת האנטי-וירוס החינמית מכסה מחשב Windows אחד. להגנה רחבה יותר, Bitdefender Total Security 2020 הוא בדרך כלל 90 דולר וזמין כרגע תמורת 40 דולר בשנה הראשונה. חבילת האנטי-וירוס למנויים מאפשרת לך להגן על חמישה מכשירים (Windows, MacOS, iOS ו- Android), להגדיר בקרת הורים במחשב של ילד ולהפעיל VPN.

 

הסרת תוכנות זדוניות לפי דרישה הטובה ביותר
Malwarebytes

Malwarebytes
פלטפורמות: Windows 10 בתוספת MacOS, Android

גרסה חינמית? כן, לאחר פקיעת ניסיון של 14 יום

גרסה בתשלום: 30 דולר לשנה למכשיר אחד, 80 דולר לשנה לחמישה מכשירים

Malwarebytes אכן מגן על המחשב האישי שלך מפני התקפה של וירוסים או תוכנות זדוניות, וקולע טוב למדי בבדיקות עצמאיות האחרונות לשמירה מפני איומי תוכנה זדונית. אבל זה לא באמת מה שמוכר של Malwarebytes. אם אתה מוצא את עצמך בצרות, חומר החיטוי עבור רבים הוא Malwarebytes. אתה יכול לקבל הגנה וחיטוי עבור מכשיר אחד תמורת 30 דולר לשנה, באופן קבוע 40 דולר . לכיסוי חמישה מכשירים – כל שילוב של חלונות, MacOS ואנדרואיד – זה 80 דולר לשנה. כדי לקבל את גרסת האנטי-וירוס בחינם, הורד את גרסת הניסיון הזו , אשר "משדרגת" לניקוי לפי דרישה ללא תשלום עם פחות תכונות שמזהה ומסיר וירוסים ותוכנות זדוניות כאשר אתה מבצע סריקה לפי דרישה לאחר 14 יום.

ראה ב- MALWAREBYTES
שווה גם לשקול
בנוסף לארבע אפליקציות האנטי-וירוס עליהן אנו ממליצים לעיל, שווה לשקול קומץ כלים אחרים נגד תוכנות זדוניות בין הגנת האנטי-וירוס הטובה ביותר אם אתה מוצא אותם במחיר טוב יותר או פשוט מעדיף להשתמש בכלי על פני הבחירות שלנו לעיל.

חלופת אנטי-וירוס למנויים מוצקים
McAfee Total Protection
פלטפורמות: Windows 10 בתוספת MacOS, Android, iOS

עלות: 100 דולר לשנה לחמישה מכשירים, במבצע תמורת 35 דולר

זה מרגיש כאילו מקאפי היה קיים לנצח, תחילה לבד בשנות ה -80, אחר כך כחלק מאינטל החל משנת 2010, ואז שוב בכוחות עצמה כאשר אינטל ניתקה אותה בשנת 2017. וזה קיים לנצח כי רבע אחר רבעון זה יוצר תוכנת אנטי-וירוס איתנה ומודרנית המגנה על המחשב האישי שלך. ( בהערכות שנערכו לאחרונה על ידי AV-Test, היו לה ציונים גבוהים הן לגבי ההגנה והן על הביצועים.) McAfee Total Protection שומר על חמישה מכשירים מפני וירוסים ומציע הגנה על תוכנת כופר, מגנה על אתרים זדוניים וכולל מנהל סיסמאות בסך 35 $ (בדרך כלל 100 $) תמורת שנה ראשונה. אם אתה מסכים לחדש את המנוי שלך באופן אוטומטי, תקבל גישה ל- McAfee ID Theft Protection Essentials, המפקח על הונאת תעודות זהות.

ראה ב- MCAFEE
אפשרות מנוי טובה נוספת
טרנד מיקרו אבטחה מקסימאלית
פלטפורמות: Windows 10 בתוספת MacOS, Android, iOS

עלות: 90 דולר לשנה עבור 10 מכשירים, במכירה עבור 50 דולר

אולי לא כל כך ידוע לצרכנים בגלל ההתמקדות שלה באבטחה ארגונית, Trend Micro מביאה בשקט את המומחיות העסקית שלה בעזרת כלי ה- Micro Micro Security האבטחה שלה. התוכנה של Trend Micro זוכה לציונים גבוהים מ- AV-Test – באופן קבוע ציונים לאיתור התקפות של אפס יום וירוסים ותוכנות זדוניות נרחבות. ומגמת מיקרו עושה עבודה טובה בכך שלא מחייבת מיסוי במשאבי המערכת. מנוי 10 המכשירים של טרנד מיקרו למחשבים ומכשירים ניידים הוא 90 דולר, אך כיום הוא מוזל ב 40 דולר.

ראה ב- TREND MICRO
חלופת מנוי כדאית
אנטי-וירוס ESET NOD32
פלטפורמה: חלונות

עלות: 80 דולר לשנה עבור חמישה מחשבים אישיים

אם אתה מחפש משהו קל להתקנה ושימוש, אנטי-וירוס ESET NOD32 עשוי לענות על הצרכים שלך. הוא זוכה לציונים גבוהים עבור שימושיות ומציע הגנה מוצקה מפני וירוסים. אפשרות לחמישה מכשירים היא 80 דולר לשנה, עם ניסיון חינם למשך 30 יום.

ראה ב- ESET
אנטי-וירוס חלופי בחינם
בית סופוס
פלטפורמה: Windows בתוספת MacOS

גרסה חינמית? כן

גרסה בתשלום: 42 דולר לשנה עבור 10 מחשבים אישיים

הגרסה החינמית של Sophos Home מעניקה לך הגנה מפני וירוסים לשלושה מחשבי Windows – תוך שימוש בכלי הניקוד הגבוה ביותר של החברה נגד תוכנות זדוניות – בתוספת ניסיון של 30 יום בכלי להסרת תוכנות זדוניות. עם מנוי שנתי של 45 דולר תוכלו לכסות 10 מחשבים אישיים.

ראה בסופוס
מה עם אווסט?
מבחן אחר בדיקה, האנטי-וירוס של Avast ל- Windows מתפקד היטב לזיהוי תוכנות זדוניות. וכבר כללנו את האנטי-וירוס שלו ברשימת האפשרויות המומלצות לאפליקציות אבטחה. אבל Avast היה בחדשות במשך כמה חודשים בגלל עסקיה שאינם אנטי-וירוס, ולכן אנו רוצים להסתכל על החברה, ובמיוחד את הדיווחים בסוף השנה שעברה כי Avast לכאורה אסף נתוני משתמשים באמצעות תוספי הדפדפן ותוכנת האנטי-וירוס שלה. השנה היא מכרה נתונים שאספה באמצעות חברת הבת Jumpshot.

בתגובה לדיווחים לפיהם חברתו אספה ומכרה את פרטי הפעילות המקוונת של לקוחותיה, אמר מנכ"ל אבסט, אנדריי וולקק, בהצהרה כי הבין כי פעולות החברה שלו מעוררות שאלות של אמון בחברה שלו. כדי להתייחס לכך, אמר כי בינואר השנה סיימה אבסט את איסוף הנתונים של ג'אמפצ'ט ותסיים את פעילותה של ג'אמפשוט מכיוון שעסקי איסוף הנתונים אינם תואמים את סדרי העדיפויות של אווסט .

דיווחים חדשים אלה עוקבים אחר עוד בשנת 2019 מאת Avast כי הרשת הפנימית שלה נפרצה , אולי כדי להכניס תוכנות זדוניות לתוכנת CCleaner שלה, בדומה לפריצה קודמת של CCleaner שהתרחשה לפני רכישת תוכנית השירות Windows של Avast.

אבסט אומרת כעת את הדברים הנכונים לגבי התייחסות ברצינות לפרטיות לקוחותיה , אך היא הגיעה לנקודה זו רק לאחר שהגיבה לדיווחי חקירה שחשפו את נוהלי Jumpshot. (גילויי ה- CCleaner, בעודם נוגעים, נחשפו בעצמם, וזה חשוב לבניית אמון המשתמשים.) אנו מקווים כי המדיניות היותר ידידותית לפרטיות של אבסט פירושה שלא יהיו פעילויות נוספות בסגנון Jumpshot. בינתיים, אנו ממליצים להשתמש באחת מהבחירות המוצקות הרבות האחרות בתחום זה (המפורטות לעיל).

מה עם קספרסקי?
מכיוון שהחברה הייתה בחדשות בשנים האחרונות, בואו נדבר על מעבדת קספרסקי – במיוחד על האיסור הפדרלי שחוסם את סוכנויות הממשלה האמריקאיות משימוש במוצרי קספרסקי.

מעבדת קספרסקי, שבסיסה במוסקבה, מייצרת מזה שנים כמה מתוכנות האנטי-וירוס הטובות ביותר לצרכי אנטי-וירוס עסקיים ולקוחות ביתיים. אך בשנת 2017 ממשלת ארה"ב אסרה על תוכנת קספרסקי במחשבים ממשלתיים פדרליים בגלל קשרים לכאורה בין קספרסקי לממשלת רוסיה.

יש לציין כי האיסור אינו חל על מוצרי הצריכה שלו . אבל, כמו עם Huawei שבסיסה בסין , נשאלת השאלה: אם הממשלה הפדרלית לא חושבת שהמוצרים בטוחים מספיק למכשירים שלה, האם גם הצרכנים צריכים להימנע מהם?

בהצהרה שנשלחה לרשת CNET, נמסר כי "למעבדת קספרסקי אין קשר עם אף ממשלה, והחברה מעולם לא תעשה, ואף פעם לא, פעילויות פוגעניות בסייבר. מעבדת קספרסקי טוענת כי לא הוצגו עדויות פומביות על עוולות כלשהן. על ידי ממשלת ארה"ב, וכי פעולותיה של ממשלת ארה"ב נגד מעבדת קספרסקי אינן חוקתיות. "

לטובת קספרסקי, היא ממשיכה לזכות בציונים ופרסים מובילים עבור זיהוי וירוסים ותוכנות זדוניות והגנה על נקודות קצה ממעבדות בדיקות עצמאיות. וזה במחיר סביר .

בסופו של דבר, אף על פי שאיש מעולם לא ייצר בפומבי "אקדח מעשן" המקשר את החברה לתככים רוסיים, אנו סבורים כי כל אחת מהאפשרויות המפורטות לעיל הינן הימור בטוח יותר. ואם אתה עובד ממשלת ארה"ב או עובד עם הממשלה הפדרלית, אתה רוצה להתרחק מקאספרסקי.

יסודות האנטי-וירוס: מה לחפש
בחירת תוכנת האנטי-וירוס הטובה ביותר עבור Windows פירושה למצוא אחת שתשמור על בטיחות המחשב האישי שלך, לא תופס הרבה משאבי מערכת, קלה לשימוש ונשארת מהדרך עד שתזדקק לה. הנה מה לחפש.

יְעִילוּת. תוכנת אנטי-וירוס סורקת כמובן וירוסים ותוכנות זדוניות, ויכולה להציע הגנה בזמן אמת. וזה צופה באתרים מוצלים וקישורים חשודים כדי למנוע ממך צרות. זה יכול גם להציע הגנה על כופר ולפקח על התנהגות בלתי צפויה שעשויה להיות סימן לווירוסים ותוכנות זדוניות חדשות שטרם זוהו. אתה רוצה תוכנת אנטי-וירוס שיכולה לזהות בהצלחה את האיומים המקוונים הלא ידועים האלה מבלי לסמן יותר מדי תוצאות חיוביות שגויות.

אור על משאבי המערכת. אינך מעוניין בתוכנת אנטי-וירוס המיסה את משאבי המחשב שלך. אם לאחר התקנת התוכנית, אתרים נפתחים לאט, אפליקציות מורידות או נפתחות באטיות או שהעתקי קבצים אורכים זמן רב מהצפוי, כדאי לנסות שירות אחר. החדשות הטובות הן שכל הבחירות שלנו מציעות ניסיון בחינם כדי לאפשר לך לנסות את תוכנית האנטי-וירוס, כך שאם המערכת שלך מרגישה איטית לאחר ההתקנה, כדאי לך להמשיך לחפש.

עלות והנחות. לא רק לשלם את מחיר המדבקה להגנת האנטי-וירוס. לפני שאתה קונה, בדוק אם יש הנחות באתר החברה. דרך נוספת לחסוך: המחירים שמפרטנו לעיל מיועדים ל -10 מכשירים – אם החברה הציעה את החבילה הזו – אך תוכל לקצץ את העלות שלך באמצעות חבילות אנטי-וירוס אם תצטרך לכסות שלושה או חמישה מכשירים בלבד. תוכל גם למצוא הנחות בדף אמזון של אפליקציה.

פְּרָטִיוּת. כדי להיות יעיל, תוכנת אנטי-וירוס צריכה לעקוב אחר המתרחש במחשב האישי ולבדוק עם שרתי החברה לגבי התנהגות חריגה. החברות אומרות שהן אנונימיות של נתונים טכניים אלה ככל האפשר בכדי להגן על פרטיותך. אך אם אתה רוצה לדעת יותר, חברות האבטחה ברשימה שלנו מפרסמות את מדיניות הפרטיות באתרי האינטרנט שלהן, לכן קרא את הצהרות הפרטיות שלהן כדי ללמוד מה החברות עושות עם המידע שאתה משתף.

הגנה על פלטפורמות אחרות. מיקרוסופט היא ללא ספק היעד הגדול ביותר עבור וירוסים ותוכנות זדוניות. אבל אנדרואיד היא השנייה , עם קצת פחות מ -1% מהאפליקציות המותקנות במכשירי Android עם Google Play Protect בקטגוריית האפליקציה שעלולה להזיק, או PHA.

האיום על MacOS ובמיוחד על iOS נמוך, בין השאר בגלל השליטה המהודקת שיש לאפל על חנויות האפליקציות שלה. בעוד שה- Mac אכן נתקף באמצעות אפליקציות נטענות בצד, זה נדיר, ואם אתה מוריד אפליקציות רק מחנויות האפליקציות של Mac ו- iOS ושומר על המשמר בעת לחיצה על קישורים והורדת קבצים, אתה אמור להיות בסדר בלי אפליקציית אנטי-וירוס במכשירי Apple. .

תפריט נגישות