אנטי וירוס חינם מומלץ 2024

מהו האנטי-וירוס החינמי המומלץ ביותר?

ביקורות מהימנות מפרקות את חבילות האנטי-וירוס המומלצות ביותר הקיימות היום. כל פריט נבדק ביסודיות ליעילות ושימושיות.

תוכנת אנטי-וירוס חיונית אם אתה מתכנן להיכנס לאינטרנט, הודות לריבוי פרסום iframes מזוהם, דואר זבל עמוס בתוכנות זדוניות והורדות דרך Drive שיכולים להשפיע אפילו על אתרי האינטרנט הלגיטימיים, המוקדמים והפופולריים ביותר.

הסקירות הבאות התבססו על נתונים שנאספו בששת החודשים הראשונים של 2020. הביקורות שלנו מביאות נתונים ממעבדות האנטי-זדוניות המכוונות AV-TEST ו- AV-Comparatives ובדיקות אבטחה כדי להעריך את הביצועים של כל תוכנת אנטי-וירוס מומלצת .

 

הם בודקים את יכולת התוכנה לזהות נכון קבצים ואתרי אינטרנט זדוניים, להגן מפני הורדות מכונן ולהימנע מגילויים חיוביים כוזבים, כאשר תוכנה שפירה נחסמת באופן שגוי כזדוניות.

שתי המעבדות גם מעריכות את ההשפעה של תוכנת אנטי-וירוס על ביצועי המערכת. בנוסף לנתונים ממתקני הבדיקה הוקמים הללו, אנו בודקים כל חבילת אנטי-וירוס בעצמנו כדי לראות איך זה לחיות ואילו תכונות היא מספקת.

סיכמנו את הפתרונות הטובים ביותר נגד וירוסים עבור רוב האנשים, אך אנא גלול מטה כדי לראות את הסקירות המלאות שלנו.

 

סיכום כללי של האנטי וירוסים המומלצים:

המומלץ ביותר בחינם בסך הכל: ESET NOD 32
הכי מומלץ באנטי וירוס מובנה חינם: Microsoft Windows Defender
המומלץ ביותר לתצורה: Bitdefender AntiVirus Free Edition
מומלץ בעקבות ביצועים טובים: Avira Free Antivirus 2019
הגנה הכי מקיפה: אנטי-וירוס בחינם Avast

 

האם Windows Defender טוב?
בעוד כמעט כל כלי אנטי וירוס, לאחר שסקרנו עשה עבודה טובה בהגנה מפני תוכנות זדוניות, Kaspersky אנטי וירוס חינם 19 יש את מנועי זיהוי תוכנות זדוניות ביותר יעיל בעקביות אנו ' ve לראות מוצר חינם. יש לו גם השפעה מינימלית על ביצועי המערכת.

Avira Free Antivirus גם הציג ביצועי איתור מושלמים במבחנים האחרונים, אם כי AV-Comparatives מצאו שיש לו השפעה כבדה להפליא על ביצועי המערכת בעת הורדה והתקנת תוכנה.

אם אתה מעדיף לא להתקין שום דבר בכלל, מיקרוסופט ' משולבת של Defender Windows היא טרחה בולט חינם – זה עובד מהקופסה בעת התקנת Windows 10 ומבצע בדיוק כמו רוב החלופות צד שלישי.

 

 

סקירת אנטי-וירוס מומלץ חינם של קספרסקי

1. Kaspersky Free Antivirus 19
בחירה מושלמת לאנטי-וירוס בחינם

מודול סריקת דוא"ל | דיסק חילוץ ניתן לאתחול זמין להורדה נפרדת

יתרונות:

ביצועי זיהוי תוכנות זדוניות מצטיינים
מצב זיהוי שקט ללא פופ-אפ
השפעה נמוכה על עומס המערכת
חסרונות:

היעדר תוצאות בדיקה ייעודיות לגרסה בחינם
אנטי-וירוס חינם של קספרסקי משתמש באותו מנוע זיהוי כמו המוצרים המסחריים הנחשבים של החברה, מה שמציב אותו בין כמה מהכלים הטובים ביותר למניעת תוכנות זדוניות בסביבה.

בעת ההתקנה, אתה מתבקש להסכים או לבטל את ההגדרות המומלצות שימחקו אוטומטית כלים זדוניים, תוכנות פרסום, חייגנים אוטומטיים וחבילות חשודות ויזהו תוכנות אחרות שיכולות לשמש פושעים כדי לפגוע במחשב או בנתונים שלך. אתה יכול לשנות הגדרות אלה בכל עת

אתה מתבקש גם ליצור חשבון, אך אתה יכול לחזור ממנו מכיוון שלא נדרש להשתמש בתוכנה. Kaspersky Free מתקין עם רישיון של 366 יום שמתחדש אוטומטית כשהוא נגמר.

לקוח שולחן העבודה דומה מאוד לעמיתו בתשלום במראהו ובתחושתו הנקיים, עם מסך ראשי המציג את מצב ההגנה שלך ואפשרויות לסרוק את המערכת שלך, לעדכן את מאגר הווירוסים שלה ולפתוח כלים נוספים. מספר אפשרויות אחרות אפורות, מה שמבקש ממך לקנות אחת מהסוויטות בתשלום אנטי-תוכנות זדוניות של קספרסקי אם תלחץ עליהן.

Kaspersky Free מגיע עם תוסף לדפדפן כדי לבדוק קישורים זדוניים בתוצאות החיפוש שלך. שמחנו לגלות שהדבר אינו משנה את דף הבית או מנוע החיפוש המוגדרים כברירת מחדל, אם כי על פי הצורך הוא זקוק להרשאה לקרוא את כל נתוני הדפדפן שלך.

סורקי קבצים, אינטרנט, מסרים מיידיים, רשת ודואר כלולים, אך אינך יכול להתאים אישית או להשבית אף אחת מהגדרות ההגנה של קספרסקי בגרסה חינמית זו. אפשרויות מתקדמות מאפשרות לך לקבוע עד כמה הסורק הוא פרנואידי, לתזמן סריקות ולהגדיר את התנהגות ברירת המחדל של התוכנית ואילו התראות תקבל.

למרבה הצער, גרסה חינמית זו של התוכנה של קספרסקי אינה מופיעה באופן קבוע ברוב התוצאות של מעבדות בדיקות נגד תוכנות זדוניות. בגלל זה, היינו צריכים להסתמך על נתוני ביצועים עבור מוצרים אחרים של קספרסקי המשתמשים באותו מנוע.

אמנם הביצועים שלהם צריכים להיות זהים גם במבחני העולם האמיתי וגם בבדיקות הפניה, אך אי הוודאות הקלה הנובעת ממתודולוגיה אקסטרפולציה זו נותרה אזהרתנו היחידה במה שנראה כבחירה מושלמת להגנה חופשית על וירוסים.

המנוע של קספרסקי התגונן נגד 100% מדגימות הייחוס והחשיפות לתוכנות זדוניות בעולם האמיתי במשך שני חודשים רצופים של ניסויים על ידי AV-TEST ובמבחן AV-Comparatives. במבחני חשיפה של תוכנות זדוניות של AV-Comparatives, היא התגוננה כנגד 99% מהתוכנות הזדוניות ללא תוצאות כוזבות.

נתוני ביצועים של AV-TEST מראים כי הייתה להם השפעה קשה יותר על זמני הטעינה של אתרים מאשר לרוב המתחרים, במיוחד על מערכת Core i3 בעלת הספק נמוך. מבחני AV-Comparatives אינם משחזרים זאת, אלא מצביעים על זמני ריצה ראשונים מעט איטיים הן להפעלת יישומים והן להעתקת קבצים.

עם זאת, שניהם מצאו כי בסך הכל, ביצועי המערכת שלה היו פחות או לפחות לא פולשניים יותר מרוב המתחרים.

דרישות מערכת:

Windows Vista / 7/8 / 8.1 / 10
דורש Intel Atom 1.6 GHz או מהיר יותר
זיכרון RAM בנפח 1GB
שטח דיסק פנוי 920 מגה-בתים
כרטיס מסך Intel GMA950 בנפח 64MB ומעלה
רזולוציית מסך של לפחות 1024 × 600
ציון: 5/5

 

סקירת האנטי וירוס המומלץ החינמי של Windows Defender AntiVirus 2020

2. Microsoft Windows Defender
ההגנה המובנית של חלונות עצמה היא למעשה טובה מאוד

מובנה ב- Windows 8 / 8.1 / 10 | זמין עבור Windows Vista / 7 כמו Microsoft Security Essentials | יפעל בכל מערכת Windows | ניתן לאתחל את דיסק ההצלה של Windows Defender במצב לא מקוון זמין להורדה נפרדת

יתרונות:

ממשק מעולה ל- Windows 10
ביצועים טובים לזיהוי תוכנות זדוניות
אין צורך להתקין תוכנת צד שלישי
חסרונות:

השפעת המערכת אינה נמוכה כפי שניתן היה לצפות
Windows Defender של מיקרוסופט – הגנת ברירת המחדל מפני וירוסים המובנית בחלונות 7 ומעלה – עברה בשנים האחרונות כוח מכוח, והביצועים שלה במבחנים האחרונים של מספר חברות עצמאיות היו טובים באופן בולט.

ההשפעה שלה על ביצועי המערכת אינה רעה וסביר להניח שהיא לא תבחין ברוב המחשבים האישיים. למעשה, הוא מאט את השקת האתר באופן ניכר פחות מרוב יריביו. עם זאת, השימוש בה לטובת תוכנת צד שלישי עשוי שלא לספק את סוג ההעלאה בביצועים שאתה מקווה לה.

במבחני הביצועים של AV-Comparatives נמצא כי לכל חבילת אנטי-וירוס חינמית אחרת הייתה פחות השפעה על ביצועי המערכת הכוללים מאשר ל- Windows Defender, שהאטה במיוחד את פעולות העתקת והתקנת הקבצים. תוצאות AV-TEST מאשרות את זמני ההתקנה האיטיים, אם כי לחברה היו פחות בעיות בעותקי קבצים.

המראה והתכונות של Windows Defender משתנים בהתאם לגירסה של מערכת ההפעלה בה אתה מריץ אותה. מרכז האבטחה של Windows Defender של Windows 10 נפתח על גבי מסך בית עם סקירה של מצב ההגנה שלך, כולל מתי עדכון אחרון של Defender וסרקה אחר תוכנות זדוניות.

יש לו גם כרטיסיות ייעודיות לתכונות שונות. הגנה מפני וירוסים ואיומים היא ביתם של סריקות מהירות, מלאות ומותאמות אישית הרגילות שלך, בתוספת מצב סריקה לא מקוון אינטנסיבי להתמודדות עם איומים שקשה להסיר. באפשרותך לעדכן ידנית הגדרות וירוסים ולהפעיל או להשבית אפשרויות כגון הגנה מבוססת ענן והגנה בזמן אמת – זו אינה רעיון טוב.

סעיף ביצועי המכשיר ובריאותו עוקב אחר כל מה שעשוי להשתבש במערכת שלך לאורך זמן ונותן לך אפשרות 'התחלה חדשה' המתקינה מחדש את Windows תוך שמירה על הקבצים ורוב ההגדרות.

לחומת האש יש לשונית משלה בה תוכלו לפתוח יציאות, להגדיר התראות ולהגדיר הגדרות שונות לרשתות פרטיות וציבוריות. בקרת האפליקציה והדפדפן מאפשרת לך להגדיר את הקפדנות של כלי השירות SmartScreen של מיקרוסופט, שיכול להזהיר או לחסום אפליקציות ששירות האימות המרוחק של מיקרוסופט לא ראה לפני כן.

אתה יכול אפילו להשבית התראות מ- Defender באמצעות הגדרות ההגנה מפני וירוסים ואיומים, מה שמקנה לו מצב זיהוי שקט מבורך מאוד.

ניתן למצוא בקרת הורים תחת אפשרויות המשפחה. אלה מספקים ניהול מכשירים וחשבונות לילדים המשתמשים במכשירי Windows, ומאפשרים לך לאפשר סינון תוכן באינטרנט, לשלוט באפליקציות שהם מתקינים ובפרק הזמן שהם מבלים מול המסך.

הגנה על כופר ושחזור קבצים הם תכונות שנוספו לאחרונה אשר מסתמכות על Microsoft OneDrive כיעד גיבוי מאובטח, אם כי אתה מקבל רק 5GB של שטח פנוי כברירת מחדל.

למרות שלא תמיד Windows Defender השיג את הביצועים הטובים ביותר לאורך השנים, תוצאות הבדיקות האחרונות היו מצוינות.

בתוצאות האחרונות של AV-TEST, היא הגנה מפני כל דגימות הייחוס וכמעט כל בדיקות החשיפה לתוכנות זדוניות בעולם האמיתי במשך תקופה של חודשיים – והחליקה ל 99.9% במבחן החשיפה לתוכנות זדוניות בפברואר. המבחנים בעולם האמיתי של AV-Comparatives אישרו את המגמה והעניקו ל- Windows Defender שיעור דיוק של 100%.

חבילת האנטי-תוכנה המשולבת של מיקרוסופט כרגע כל כך יעילה, אלא אם כן אתה צריך תכונות ספציפיות או שיפור ביצועים קל, אין טעם להתקין תוכנת אנטי-וירוס של צד שלישי.

דרישות מערכת:

זיכרון RAM 1 GB ומעלה
500 מגה-בייט שטח דיסק קשיח
רזולוציית מסך של לפחות 800 x 600
ציון: 4.5 / 5

 

סקירת המומלץ של Bitdefender חינם AV 2020

3. Bitdefender Antivirus Free Edition
גרסה חינמית הניתנת להגדרה גבוהה של אנטי-וירוס עטור הפרסים Bitdefender

פועל ב- Windows 7/8 / 8.1 / 10 | פעיל סורק את המערכת שלך עם ההתקנה | כולל סורק קבצים

יתרונות:

ביצועים טובים לזיהוי תוכנות זדוניות
שיעור חיובי כוזב נמוך
חסרונות:

היעדר תוצאות בדיקה ייעודיות לגרסה בחינם

חבילת האנטי-וירוס החינמית של Bitdefender אינה ארוזה בתכונות כמו אחיה בתשלום, אך היא משתמשת באותו מנוע זיהוי. למרבה הצער, כמו ההצעות החינמיות של קספרסקי ואווירה, זה לא נבדק באופן נרחב כמוצר חינמי ייעודי, מה שאומר שנאלצנו להסתמך על תוצאות הבדיקה עבור מוצרים אחרים של Bitdefender המשתמשים באותו מנוע זיהוי תוכנות זדוניות.

לאחר ההתקנה – תהליך הכולל סריקת איומים של המערכת שלך – אתה מתבקש להיכנס או ליצור חשבון Bitdefender בחינם לשימוש בתוכנה. בשינוי מהבדיקה האחרונה שלנו בתוכנה, לא הצלחנו לפתוח את ממשק האנטי-וירוס עד שעשינו זאת.

הממשק הראשי של Bitdefender פשוט במכוון ומרענן. חלון פשוט מראה אם ​​ההגנה שלך עדכנית או לא, לצד כפתור מתחיל סריקת מערכת. באופן חריג, יש גם תיבה שאליה אתה יכול לגרור קבצים ותיקיות לבדיקה מיידית, וזה מאוד מרגיע אם פתאום אתה מזהה קובץ לא צפוי או לא ידוע במערכת שלך.

תפריט הגדרות נותן לך גישה ליומן של אירועים כולל סריקות, עדכונים וגילויים, וכן קבצים, אתרי אינטרנט, קבצים וספריות בהסגר שברצונך לא לכלול בסריקה – שימושי עבור מפתחי תוכנה שאינם מעוניינים בקבצים החדשים שלהם. להיות מסומן כאיומים פוטנציאליים.

ישנן אפשרויות גם להשבית את ניטור האיומים בזמן אמת על Bitdefender Protection Shield, שאיננו ממליצים עליהם, ובמסגרת פרטי חשבון, לבטל מודעות קופצות למוצרים בתשלום של Bitdefender, עליהם אנו ממליצים.

באמצעות חשבון Bitdefender שלך, אתה מקבל ניטור מקוון בסיסי אחר מצב ההגנה של המחשב שלך ושרשורים אחרונים שהתוכנה הגנה עליהם. Bitdefender פועל במצב שקט כברירת מחדל, כך שהוא לא יפריע לך בזמן משחק או צפייה בסרטים, והוא לא כולל תוספים או מודולים נוספים.

איתור האיומים של Bitdefender מספק מידה טובה של הגנה מפני תוכנות זדוניות, אם כי תוצאותיו האחרונות של חברות בדיקות שונות השתנו באופן מפתיע.

מנוע Bitdefender התגונן בהצלחה מפני כל האיומים במבחני האיומים האחרונים של AV-Comparatives. במהלך AV-TEST, היא התגוננה כנגד 100% ממבחני הדגימה של תוכנות זדוניות בחודש ינואר, אך הביצועים שלה בעולם האמיתי צנחו ל 98.8% בפברואר – אכזבה קלה בהשוואה לבדיקות האחרונות שסקרנו.

זיהויים חיוביים כוזבים של תוכנות לגיטימיות היו נמוכים באופן עקבי ול- Bitdefender הייתה השפעה מתונה בלבד על ביצועי המערכת בהשוואה ליריבותיה במבחני הביצועים AV-TEST ו- AV-Comparatives, בעיקר בעת טעינת אתרים והורדת קבצים.

למרות זאת, ניכר כי Bitdefender מהדורת אנטי-וירוס חינם היא בחירה מוצקה לכל אחד אחרי כלי הגנה חופשי פשוט ויעיל.

דרישות מערכת:

דורש Intel Core 2 Duo 2GHz ומעלה
זיכרון RAM 1.5GB, שטח דיסק פנוי 800MB
ציון: 4/5

 

 

סקירה של אנטי וירוס מומלץ חינם של Avira Free AV 2021

4. אנטי וירוס בחינם של Avira 2021
הוכח כמציע הגנה אנטי-וירוסית חזקה

עובד על Windows 7/8 / 8.1 / 10 | יכול ליצור דיסק הצלה אתחול | VPN בחינם אופציונלי

יתרונות:

ביצועים טובים לזיהוי תוכנות זדוניות
שיעור חיובי כוזב נמוך
השפעה נמוכה על עומס המערכת
חסרונות:

אין מצב זיהוי שקט, ולכן התראות קופצות יפריעו לנטפליקס, למשחקים וכו '
Avira Free Antivirus 2019 הוא תוכנה נקייה ופשוטה, אם כי הופתענו מההשפעה הגבוהה יחסית שלה במבחני הביצועים האחרונים של AV-Comparatives, שמצאו האטה משמעותית בכל הנוגע להורדת קבצים מהאינטרנט.

עם זאת, יישום הליבה מתוכנן ביעילות. במקום לשבץ המון תכונות ברירת מחדל ללקוח שלה, Avira מציגה מספר תוספות אופציונליות שתוכלו לבחור להוסיף בזמן ההתקנה או לאחר ההתקנה, כולל סורק רשת, שירות VPN בחינם 500 מגה לכל חודש וכלים למיטוב המערכת.

הממשק של Avira נקי וקומפקטי באופן מפתיע. הוא נפתח בכרטיסיה המציגה את מצב ההגנה שלך, אילו מודולים פעילים, בתוספת כמה פרסומות עבור המוצרים האחרים של ה- Avira.

מכיוון שזו הגרסה החינמית של Avira, ישנם מודולים המסומנים כ- Pro בלבד. אתה מקבל את מודול ההגנה המרכזי שלו בזמן אמת, אך לא את הכלים המיועדים להגנת אתרים והגנה על דואר של Antivirus Pro. הגדרות חומת האש שלה מתחברות ישירות לחומת האש המשולבת של Windows והן קלות לשימוש.

אתה יכול להפעיל מגוון סריקות מלאות, מותאמות אישית ומוגדרות מראש על תהליכים פעילים, מדיה מקומית ונשלפת, אך הכל נשמר פשוט על ידי עיצוב, כך שאין הרבה אפשרויות אחרות שמסבכות את המקום.

כרטיסיות הסגר ופעילות מראות לך במה התוכנית עסקה, בעוד שההגדרות המתקדמות של Avira מאפשרות לך לשנות את התנהגות ורגישות הסורק, להוסיף תהליכים וקבצים שברצונך לא לכלול ולהשבית התראות שמע.

Avira Antivirus Free משתמש באותו מנוע איתור כמו אחיו בתשלום, אליו התייחסנו לנתוני בדיקה.

המנוע של Avira הציג אחת מכמה ביצועי הגנה מושלמים במבחני AV-Comparatives העדכניים ביותר, עם 100% מהתוכנות הזדוניות חסומות וללא תוצאות שווא. בדיקת אזעקות שווא נפרדת ומעמיקה יותר העלתה רק 4 זיהויים מוטעים – תוצאה טובה.

AV-TEST מצא גם כי Avira הגנה בדיוק של 100% במבחן החשיפה לתוכנות זדוניות בעולם האמיתי, ללא כל תוצאות כוזבות, אך גילתה כי השפעתה על ביצועי המערכת החמירה מעט בהשוואה לבדיקות קודמות.

דרישות מערכת:

1GHz אינטל פנטיום 4 ומעלה
זיכרון RAM בנפח 1GB
2GB שטח פנוי בדיסק
ציון: 4/5

 

 

סקירה של אנטי וירוס Avast חינם 2020

5. אנטי וירוס בחינם Avast
נקה מדיניות איסוף נתונים באמצעות ביטול הסכמה נוחה

מודול סריקת דוא"ל | יכול ליצור דיסק הצלה אתחול | Windows XP SP2 / Vista / 7 SP1 / 8 / 8.1 / 10

יתרונות:

זיהוי יעיל של תוכנות זדוניות להורדת Drive-by
מצב זיהוי שקט ללא פופ-אפ
ממשק ברור ומודרני
חסרונות:

שכיחות חיובית כוזבת גבוהה יותר מאשר יריבים מסוימים
אפשרויות ההתקנה המוגדרות כברירת מחדל כוללות תוכנה שאולי לא תרצו
חבילת אנטי-תוכנות זדוניות בחינם של Avast היא מקיפה ובדרך כלל מתפקדת היטב. היא חולקת את מנוע הזיהוי הבסיסי שלה עם AVG, אותה רכשה Avast בשנת 2016. עם זאת, הלקוחות שונים ואנחנו רואים מדי פעם הבדלים קלים בביצועים במבחנים, תלויים בדרך כלל באופן שבו כל תוכנית מבקשת אינטראקציה של משתמשים כאשר מתגלים איומים.

במקרה של Avast, חשוב מאוד לבחור תמיד להציג הגדרות מותאמות אישית במהלך ההתקנה וההתקנה. באופן ספציפי, תרצה לבטל את הסכמתך להרחבת הדפדפן השוואת מחירים של Avast SafePrice ולמנוע מהדפדפן Avast Secure להשתלט על דפדפן האינטרנט המוגדר כברירת מחדל במחשב שלך ולהתחיל באופן אוטומטי בכניסה, אלא אם כן אתה באמת רוצה שזה יקרה.

אפשרויות ההתקנה המוגדרות כברירת מחדל כוללות גם תוסף אבטחה מקוון די מועיל יותר עבור דפדפנים אחרים, הסורק אתרים לאיתור תוכנות זדוניות וחוסם עוקבי מודעות, ומנהל סיסמאות מובנה, אם כי אנו ממליצים להשתמש בכלי ייעודי לכך.

Avast מציגה באופן מרענן את מדיניות איסוף הנתונים שלה – תוכנת אנטי-וירוס בדרך כלל אוספת מידע על הרגלי המשתמשים שלה וחשיפה לתוכנה זדונית כמובן מאליו – ואומרת לך בבירור כיצד לבטל את הסכמתך.

לתוכנה יש ממשק נקי העוקב אחר סגנון ממשק המשתמש המודרני של חלונות 10, עם מסך ראשי המציג את מצב ההגנה שלך ותכונת סריקה חכמה בכפתור אחד. תכונות אחרות זמינות בכרטיסיות הגנה, פרטיות וביצועים של הלקוח.

כפי שציפיתם, תוכלו לבצע מגוון סריקות וירוסים מלאות וחלקיות; להציג וירוסים שהתגלו בעבר; הפעל והשבית את סריקת הקבצים, האינטרנט והדואר האוטומטית של Avast; סרוק את הרשת שלך לאיתור נקודות תורפה, וצור דיסק הצלה למקרה ותוכנה זדונית מונעת מהמערכת שלך לבצע אתחול נכון בכל נקודה.

ל- Avast יש גם תכונה 'אל תפריע', שתמנע חלונות קופצים כאשר תוכניות מוגדרות פועלות במצב מסך מלא, וגם את המצב השקט הרגיל, שמונע ממנה להציג חלונות קופצים.

לתוכנית יש רישיון בחינם, המתחדש אוטומטית, ותוכלו לחבר אותו לחשבון Avast. הלקוח מציג מודעות לא פולשניות ולחצני תכונות נוספים המקדמים מוצרים בתשלום של החברה, הכוללים חומת אש, מגרסת נתונים וכלי ניקוי מערכות.

ההגדרות המתקדמות של Avast מאפשרות לך להוסיף כתובות אתרים שאתה מעדיף שלא לסרוק אותן לעולם, לסרוק אחר תוכניות לא רצויות מעצבנות אך לא זדוניות, להשבית התראות צליל ולאפשר את מצב הקשיח הפרנואידי במיוחד.

כולם בודקים את מוצר האנטי-וירוס החינמי של Avast, מה שאומר שיש הרבה תוצאות של מעבדות בדיקות רלוונטיות במיוחד. היא זיהתה 100% מאיומי התוכנות הזדוניות בעולם האמיתי של AV-TEST ומדגמי התייחסות במשך תקופה של חודשיים, עם רק שתי זיהויים חיוביים כוזבים של תוכנות לגיטימיות.

זה גם היטיב במבחני AV-Comparatives בעולם האמיתי, והגן על 99.7% מהתוכנות הזדוניות שנמסרו ברשת, אך עם 15 גילויים חיוביים כוזבים מעט מאכזבים. לצד AVG, מדובר כמעט בסוויטות האנטי-וירוס ללא השפעה נמוכה ביותר הקיימות כרגע.

זה קצת פפה להתקנה בגלל התוספים שעלולים להיות לא רצויים שהוא בוחר כברירת מחדל, וזה הגיע קצת לטובת תוצאות חיוביות שגויות, אך Avast בהחלט מצויד היטב להגן על המחשב האישי שלך מפני איומים, למרות כמה איכותי מזערית של- נושאי חיים.

דרישות מערכת:

דורש אינטל פנטיום 4
AMD Athlon 64 ומעלה
זיכרון RAM 256MB
שטח דיסק פנוי בנפח 2 GB
ציון: 3.5 / 5

 

AVG אנטי וירוס חינמי

6. AVG AntiVirus Free
כולל מגרסת קבצים מובנית להרס תיקיות נגועות

מודול סריקת דוא"ל | דיסק הצלת אתחול זמין כהורדה נפרדת | Windows XP SP3 / Vista / 7/8 / 8.1 / 10

יתרונות:

מצב זיהוי שקט ללא פופ-אפ
זיהוי יעיל של תוכנות זדוניות להורדת Drive-by
חסרונות:

שכיחות חיובית כוזבת גבוהה יותר מאשר יריבים מסוימים
אפשרויות ההתקנה המוגדרות כברירת מחדל כוללות תוכנה שאולי לא תרצו
מאז 2016 AVG נמצאת בבעלות Avast, ושניהם משתמשים באותם מאגרי וירוסים ומנועי זיהוי. זה בא לידי ביטוי בביצועים הדומים מאוד שלהם בבדיקות, אם כי ישנם הבדלים קלים בהתנהגות ברירת המחדל שלהם, במיוחד כאשר מבקשים אינטראקציה של המשתמשים, אשר יכולים לחולל הבדל קריטי.

הביצועים שלהם במבחנים האחרונים כמעט זהים, אך ל- AVG חסרים כמה תכונות נוחות, יוצר דיסק הצלה משולב שכזה. דיסק ההצלה AVG, לשימוש במקרה של תוכנה זדונית, הופך את המחשב שלך לבלתי ניתן לביצוע, הוא הורדה נפרדת.

כמו Avast, מומלץ להתאים אישית את האפשרויות שלך בזמן ההתקנה, במיוחד כדי להסיר את תוסף הדפדפן SafePrice, שהוא כלי השוואת מחירים להרוויח כסף שיופיע בכל פעם כדי לנסות לקנות כל דבר. ייתכן שתרצה גם לבטל את הסכמתך להתקין את דפדפן AVG Secure אם אתה מרוצה מאבטחת הדפדפן הנוכחית שלך. אם אתה מתקין אותה, שים לב שהגדרות האקספרס שלה יקבעו אותו כדפדפן ברירת המחדל שלך וייפתח באופן אוטומטי כשאתה נכנס למחשב האישי שלך.

הממשק האפור והירוק של AVG AntiVirus נותן לך סקירה מהירה המציגה את מצב ההגנה שלך, זמן הסריקה והעדכון האחרון שלך, כפתור סריקה מהירה, בתוספת פרסומת יחסית לא פולשנית עבור תוכנת אבטחת האינטרנט בתשלום של AVG וכמה כפתורים לא פעילים המציגים תכונות ש שתקבל אם תשלים עם זה.

AVG Free מעניק לך הגנה קריטית בזמן אמת וסריקה מתוזמנת ועל פי דרישה, אך הלקוח מראה לך גם אילו תכונות בתשלום חסרות לך, כגון חומת אש, הצפנה וכלים נגד דיוג. באפשרותך גם לשייך את AVG לחשבון מקוון ולהוסיף תכונות בתשלום נוסף, כולל מנהל VPN וסיסמאות אם תרצה בכך.

הגדרות ואפשרויות נוספות זמינות באמצעות תפריט בפינה השמאלית העליונה של הלקוח, כולל גישה לקבצים שלך בהסגר ומגרסת קבצים למחיקה בלתי הפיכה של דברים.

באפשרותך להפעיל מצב פופ-אפ חופשי קופץ אם אתה מעדיף שלא יפריע לך כאשר האנטי-וירוס שלך מזהה דבר, השבת חתימות דוא"ל המסמן הודעות דוא"ל שנשלחו מלקוח דוא"ל בשולחן העבודה כנסרק, והתאם אישית את הרגישות וההתנהגות של הדוא"ל, האינטרנט של AVG , רכיבי תוכנה וסריקה בזמן אמת. ניתן גם להסיר כל אחד מהרכיבים הללו בנפרד, אך לא היינו ממליצים עליו.

כללנו את תוצאות הבדיקה עבור המוצרים האחרים של AVG המשתמשים באותו מנוע לצורך הערכת תוצאות הביצועים שלה ממעבדות בדיקות נגד תוכנות זדוניות. במהלך תקופת הבדיקה האחרונה של חודשיים, AV-TEST מצא כי מוצרי AVG זיהו 100% מהתקפות זדוניות בעולם האמיתי דרך האינטרנט ו- 100% ממערכת גדולה של דוגמאות התייחסות.

AV-Comparatives מדווחת על תוצאות דומות, כאשר AVG Free זיהה 99.7% מהדגימות הזדוניות בעולם האמיתי. עם זאת, היא זיהתה באופן שגוי 15 תוכניות לגיטימיות כתוכנות זדוניות במבחן הייעודי הכוזב הייחודי של AV-Comparatives.

בדומה לאחים Avast, ל- AVG יש השפעה קטנה בלבד על הביצועים ברוב המערכות. עם זאת, נעדיף זאת אם שניהם ימנעו מהפרקטיקות להתקין באופן אוטומטי סיומות דפדפן שעלולות להיות לא רצויות כמו SafePrice.

דרישות מערכת:

דורש Intel Pentium 1.5GHz ומעלה
זיכרון RAM של 512 מגהבייט / 1 ג'יגה בייט (Windows Vista ומעלה)
1.2 GB שטח דיסק פנוי
ציון: 3.5 / 5

 

כיצד אוכל לקנות תוכנת אנטי-וירוס?

המרכיב העיקרי של תוכנת אנטי-וירוס כלשהי הוא מנוע הגילוי שלה, המשתמש בשילוב של חתימות ידועות של תוכנות זדוניות וניתוח היוריסטי של תכונות התנהגות או של קובץ כדי לקבוע אם זה מסוכן או לא.

מנועי איתור הם בבסיס העסקים של רוב חברות האנטי-וירוס, ובדרך כלל תגלה כי מוצרים בחינם של החברה משתמשים באותם מנועים כמו הגרסאות בתשלום שלהם. מוצרים בתשלום מצדיקים את עלותם באמצעות תכונות נוספות כגון חומות אש וכלי אופטימיזציה למערכת

תוכנות אנטי-וירוס מודרניות עוקבות כל הזמן אחר המחשב האישי שלך וסורקות תוכנות, קבצים ואתרי אינטרנט בזמן אמת כדי לאתר איומים פוטנציאליים, אך בדרך כלל עדיין תוכל להפעיל סריקות ידניות ומתוזמנות לשקט נפשי נוסף.

מרבית תוכניות ה- AV מריצות סריקה אופטימלית כברירת מחדל הבודקת את הקבצים שסביר להניח שנפגעו.

 

כיצד בודקים ביקורות אמינות תוכנות אנטי-וירוס?

השתמשנו בנתוני בדיקה על בסיס מנוע ולא על בסיס מוצר זהה, כך, למשל, השתמשנו בתוצאות של Kaspersky Internet Security כדי לעזור להסיק מסקנות לגבי ה- Kaspersky Free, המשתמש באותו מנוע.

נתוני הבדיקה בהם השתמשנו נאספו בין ינואר למאי 2019, תוך שימוש בגרסאות העדכניות ביותר של תוכנת האנטי-וירוס הקיימת. AV-TEST מבצעת הן בדיקות בעולם האמיתי, בהן מערכות נחשפות לאתרים מזוהים ודואר אלקטרוני, והן מבחני ערכות הפניה, בהן מובאים למערכת כמה אלפי קבצים זדוניים שנאספו בארבעת השבועות הקודמים.

AV-Comparatives מבצעת מגוון רחב של בדיקות שונות, דיסקרטיות. בסקירה זו השתמשנו בתוצאות הבדיקה האמיתיות של המשרד, הכוללות חשיפה חיה לאתרים זדוניים המנסים להוריד מכונן, כמו גם בבדיקות ייעודיות כוזבות וביצועיות שגויות.

בכל המקרים, ציטטנו ישירות את אחוז או מספר החשיפות לתוכנות זדוניות בהן התגוננו בהצלחה בבדיקות, כמו גם מדדי ביצועים ותוצאות בדיקות חיוביות כוזבות, בהן צוין כל חסימה של תוכנה שפירה.

ראוי לציין כי יכולים להיות הבדלי ביצועים דרמטיים למדי מחודש לחודש. זה תלוי ביכולתה של חבילת אנטי-וירוס לאתר את התוכנה הזדונית שנמצאת בכל נקודה מסוימת ואת המהירות בה מתעדכנים מסד הנתונים החתימה שלה וכללי הזיהוי ההיסטוריים כדי לשקף תוכנות זדוניות נוכחיות.

מבחני הביצועים של AV-TEST ו- AV-Comparatives מעריכים את ההשפעה של חבילות אנטי-וירוס שונות על מספר משימות שולחן עבודה נפוצות, כגון הורדה והתקנה של יישומים, הפעלת תוכניות, העתקת קבצים וביקור באתרים פופולריים.

 

מחיר האנטי-וירוס בחינם

אמנם אינך צריך לשלם בכדי להשתמש בתוכנת אנטי-וירוס בחינם, אך יצרניה צריכים לממן איכשהו את עסקיהם. זה מתבטא במספר דרכים שונות. מוצרים מסוימים, כמו Avira, מציגים מודעות לא פולשניות, בעוד שאחרים משלמים עבור חבילות תוכנות ושירותים מספקים אחרים באמצעות תוכנת ההתקנה של המוצר או תוספי דפדפן האינטרנט שלהם.

כל מוצר אשר זמין בגרסאות בתשלום, כמו גם בחינם, יעודד שדרוג בדרגות שונות של התמדה, כאשר חלקם כוללים לחצנים לתכונות שפעילות רק למשתמשים בתשלום בממשק הראשי שלהם.

ספקי AV רבים בחינם מעודדים משתמשים להירשם לחשבונות בחינם על ידי מתן כלי ניטור מקוונים בהם תוכלו להשתמש כדי לנהל ולאבטח מכשירים אחרים המשויכים לאותו חשבון, כמו טלפונים וטאבלטים.

הביקורות שלנו מפרטות כל תכונות פרסום או קידום מכירות פולשניות בכל חבילת AV בחינם, ובמידת האפשר, נועדות כיצד להימנע מהן.

תוכנת אנטי-וירוס, כברירת מחדל, מדווחת על היצרן שלה כאשר היא נתקלת בקבצים זדוניים לא מוכרים ואף שפירים. איסוף נתונים זה הוא תפקיד חשוב של סוויטות אנטי-וירוס בחינם מבחינת יוצריהם.

בפועל, המשמעות היא שמאגרי המידע הזדוניים עליהם התוכנה מסתמכת מתעדכנים כל הזמן, ומסייעים בהגנה על כל משתמשיה והופכים את הגרסאות בתשלום וגם החינמיות ליותר מדויקות.

 

תפריט נגישות